Hallo Dames, Wij verwachten weer een zoontje. Net zoals de vorige keer vinden wij het heel moeilijk een naam te verzinnen. Nooit gedacht dat er ooit een top 10 naam uit zou komen. Je bent alleen met zijn tweeën en als je allebei een andere smaak hebt haha. Jongensnamen zijn echt moeilijk. Wie weet een leuke naam die bij zijn grote broer L.ucas past? Ik heb al een lijstje, maar misschien komen jullie nog met andere suggesties die ik zelf dan niet zo gauw bedacht zou hebben. Geen hele lange namen en ook liever geen namen zoals djayden, dylano, michaelangelo, dejneiro enz.
Wil je graag een Bijbelse naam? Dan denk ik aan: Manuel Levi Jesse Abel Nathan Noah Jeftha Of mag het ook een 'gewone' naam zijn? Dan denk ik aan: Pieter Maarten/Marten Olivier/Oliver Walter Sebastian Zoiets?
Nee, het hoeft geen bijbelse naam te zijn we hebben L.ucas gekozen omdat we het gewoon een mooie naam vinden, dat hebben we niet op betekenis of bijbelse afkomst uitgezocht. M.anuel vind ik wel leuk en van S.ebastian zou ik dan S.ebas maken. Alleen weet ik dat mijn man dit niks vind
Sam David Otis Owen Olivier Rens Daniël Vince Brent Stan Noud Zion Xavi Nilo Gideon Roan Sijmen Rijk Jelte Jesse
Jochem Dorian Jurjen Rogier Tristan Marcus Morris Tobin Fabian Tobias Mathis Samuel Silvijn Sebas Boaz David Matthias Jasper Jesper Pepijn Joren Kieran Roan Rowan Clrment Floris Wessel Laurens Jelmer Jurgen Axel Abel Faber Maas Miller Rens Renzo Milan Lieuwe Jacco Chiel Mias Marijn Matthijs Joas Maurik Lev Yannick Leander Iskander Vigo Merlijn Simon Derek Olivier Oscar Ivo Olaf Ties Seth Wout Sil Steijn Stsn Strf Sjoerd Tygo Jurre Duco Vincent Quinten Silvan Bjarnr Bjorn Sepp/Seppe Sjors Tuur Arthur Michiel Jurriaan Daniel Guido Fedde
Luc.as en... Elia Dieter Pieter Lennart/ Lennard Silvan Fedor Marcus Hessel Timo Thijmen Quinten Fedde Duco Leon Marten Gido/ Guido Paul Richard Robin Marijn
L.ucas & Ruben! L.ucas & Brent L.ucas & Pepijn L.ucas & Quinten L.ucas & Benjamin L.ucas & Fabian L.ucas & Victor L.ucas & Kilian L.ucas & Julian L.ucas & Nick L.ucas & Tobin L.ucas & Teije
Kjell Kjeld Mats Mink Rune Ralf Raff Finn Brenn Brent Dex Kaj Rgim Thomas Rutger Seger Menno Marnix Lennart
Aaron, Anton, Armin, Arvid, Boris, Brent, Casper, Chris, David, Douwe, Elias, Emiel, Fedde, Fedor, Felix, Ferre, Guido, Hidde, Jacob, Jaron, Jelle, Jonah, Jonas, Julan, Jurre, Kevin, Maxim, Melle, Menno, Micah, Milan, Misha, Morris, Nando, Niels, Novan, Oscar, Otis, Pablo, Pedro, Pepijn, Pieter, Quint, Quinten, Ravi, Renzo, Ruben, Sebas, Seppe. Silas, Simon, Stian, Stijn, Thian, Thias, Thije, Thijs, Tibor, Victor, Wessel, Yanick, Zeger