Nog 7 weekjes maar we hebben nog steeds geen naam voor onze kleine man. Onze dochter van bijna 5 heet Mara.... Wat vinden jullie van : - Brandon - Colin - Milan - Max - Thijs Andere suggesties zijn welkom....Wat moeilijk zeg......
Thijs of Max vind ik leuk! De rest vind ik te Engels bij Mara en Milan niet zo mooi. Ik zou ook niet zo snel voor weer een naam die met een M begint kiezen. Aaron Abel Adam Alexander Bas Beau Benjamin Boaz Bodhi Boris Bram Bruno Chiel / Giel Daan David Dorian Elias Elon Emiel / Emil Erik Ezar, Ezer Ezra Fabian Felix Fender Ferre Filip / Philip Florian Imre Isaac Ivan Ivo Jacob Jair Jari Javan Javor Jelmer Jesse Joas Job / Jop Joep Jonas, Jonah Joost Joris Jort Jovan Julan Jurjen Jurre Kai / Kaj Koen Lazar Lenn / Len Leon Lev Levi Lex Loran Luka, Lucan Luuk Mads Mels Merijn Mirko Miro Neno Noah Noud Novak Olaf Oliver Omar Otis Pelle Raphael / Rafael Robi Roman Sef Sen Silas Silvan Silvijn Simo, Simeon Simon, Simeon Sjors Sten Sten Teije / Thije Thomas Tibbe Tibor Tim Timo Timon Tobias Tom / Thom Viktor Zimri Zion
Thijs De rest vind ik td Engels of gewoon minder mooi passen (met name Max wordt zo richting Jut en Jul).
Ik vind zelf er bij passen: Timo Bram Daan Ruben Roan Boaz Je kan ook nog mara achterstevoren doen: Aram hihi Dat is een Armeense naam.
Aaaahhhh zo moeilijk! En bij iedere naam kan ik wel iets bedenken (bijvoorbeeld een hond noem je Max) (Boaz zit bij Mara in de klas) (Thijs is die gladde uit GTST) Het slaat natuurlijk allemaal nergens op, en we moeten ons gevoel volgen......Maar wat moeilijk.... Mara wisten we al toen ik 16 weken zwanger was....En nu komt er gewoon NIETS!
Ik ken in mijn directe omgeving geen Max dus ik zou als ik moest kiezen voor die gaan hahah. Colin vind ik het leukste maar Thijs past een stuk beter