Al 38 weken en we hebben nog steeds geen mooie naam kunnen vinden we hebben een dochtertje en ze heet Chayenne.. nu krijgen we weeer een meisje en willen toch wel een naam dat een beetje bij chayenne past dus niet ineens Emma ofzo.. iemand ideetjes?
Oef jeetje 38 wk.... ik ga een poging wagen, maar waarschijnlijk heb je al vele namen bekeken en afgewogen: Lindsey Kate Danique Is het wat? Welke trant zit je zelf te denken?
Ga gewoon eens internet afstruinen (hoeft nog niet eens een zw-pagina te zijn). Daar komen vaak genoeg namen voorbij en wie weet zit dé naam er wel tussen. Had ik ook, kwam zomaar op een willekeurige pagina de naam tegen die we nu hebben voor een meisje (jongen had ik al) en ik dacht 'Ja dat wordt 'm'. Of typ op Google bv 'babynamen' in, dan krijg je sites met babynamen. Wellicht zit daar ook wel een leuke naam tussen. Succes!
Oehhh moeilijk...chayenne en Isis Jess Mex Quinty Jaylin Kyara Nikki Ik moet zeggen dat ik meisjesnamen ook zo moeilijk vind...gelukkig hebben wij nog even..maar het is erg lastig Succes!
wou wouden ons meisje chayenne brandy noemen maar ja hebben we toch voor een andere naam gekozen omdat het er toen 2 waren maar mis heb je daar wat aan
Chiara (uitspraak ki-ara) Kyenne (uitspraak ki-enn) al lijkt deze wel heel erg op Chayenne Veel succes!
wij gaan als het een meid wordt onze dochter kyara of chiara noemen maar voor een jongen weten we het echt niet. ik heb sterk het gevoel dat het een zoon wordt dus als dit zo is zit ik met het zelfde probleem als jij. succes met de zoektocht
namen via internet zoeken kan ik niet .. ik heb er altijd al 1 in mijn hoofd gehad en mijn vriend ook dus voor een meisje hebben we nu Tamara (mijn 2e naam) (mijn vriends keuze Chiara Mia (mijn vriend''s nichtje) voor een jongen Lennon Cairan misschien als meer mensen hun namen posten vind je er wel een leuke tussen
Hallo, Een tijdje geleden is een kennis van mij bevallen van een dochter; Anora. Ik vind het een mooie naam en past goed bij Cheyenne. Groetjes
Vie Lucy (spreek uit als loesie) Eileen (spreek uit als ailien) Zo heten nichtjes van mn vriend. vind het heeeeeele mooie namen..... hoop dat je er wat aan hebt!
mmm ben slecht in namen bedenken, maar ben juf, dus hier komen wat leerlingnamen: - Olivia - Kika - Merve - Direna - May - Kendra - ayla - Gaia groetjes!
hmmm moeilijk... als ons kindjes een meisje was zou ze hoogstwaarschijnlijk Noelle heten, maaaar het is een jongetje.