Nog steeds geen naam!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rebecca86, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wij hadden in notime een meisjes naam en vriendlief was er heilig van overtuigt dat het een meisje zou zijn ook. elke poging van mij om voorzichtig aan te voeren dat het toch echt ook welus een jongetje zou kunnen worden werd van tafel geveegd. ik was niet helemaal lekker ofzo, zo keek hij dan. de 20 weken echo kwam en ik wilde perse weten wat het geslacht was alleen voor dit probleem dus. ik had namelijk zo'n voorgevoel. affijn om een lang verhaal kort te maken het is dus een jongetje en het heeft geen naam. we kunnen eht er niet over eens worden hij keurt elke naam die ik verzin af en heeft zelf nog maar 1 zwakke poging gedaan met een lijstje waarop de meeste verschrikkelijke namen stonden. onze smaak loopt zachtjes gezegd nogal uiteen blijkbaar. en ik wordt er soms ook wel een beetje moedeloos van. ik hoop dat we er tegen de 38 weken toch echt aan uit zijn. want ik baal nual van dit gedoe. ik wacht met smart op nieuwe suggesties van mijn kant want hij is heel goed in al mijn opties van tafel te maaien en ik vind dat hij nu maar es moet laten zien wat zijn opties zouden zijn dan. dat blijkt echter een stuk moeilijker. gelukkig blijken we niet de enige hierin dus.

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dan wat jou vraag betreft.

ik vind kaylee die iemand hier al opperde wel goed bij de andere naam passen eigenlijk.

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik vind kaylee ook leuk erbij passen

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0