Hi allemaal, Nadat we eruit dachten te zijn ben ik toch weer aan het twijfelen geslagen.... Heel fijn die hormonen haha. Dus willen jullie nog een keertje helpen? Wat is leuker bij de naam van onze dochter Rosalie.. Milou of Emma Alvast bedankt hoor!! Liefs
Milou! Vind ik wat liever klinken dan Emma (vind Emma een beetje kattig klinken) en komt minder vaak voor.
Ik vind Emma een prachtige, tijdloze naam. Bij Milou moet ikaltijd aan Balou de beer denken ??? Maar dat is mijn afwjking hoor.. ik stem voor Emma!
Hi Leuk dat jullie gereageerd hebben! Dit wordt nog een lastige hihi. 1-1 dus nu Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen! Liefs
Emma! Zoals een ander hier al zei; een tijdloze naam én ik vind Emma mooier passen bij Rosalie, dan de naam Milou.
Milou, vind ik liever klinken, minder kattig en daarnaast komt Emma echt VEEL te veel voor de laatste tijd.
ik vind ze allebei erg leuk en ze passen ook allebei bij Rosalie. Ik denk dat ik Milou toch net iets leuker vindt.
En ik kies voor Emma.....wat is de stand, en verklap je wat jullie keuze was voordat je ging twijfelen?