We hebben nog steeds geen jongens naam... Mijn vriend heeft niet zo'n haast...maar ik denk dat het nu wel eens tijd wordt! Dochter lief heet jasmijn... Welke naam vinden jullie leuk? Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Hugo (geen idéé waarom)
Leuke namen! Vooral Floris, Hugo en Lukas. Die stonden hier ook op het lijstje. Ik heb gestemd op Floris.
1. Floris 2. Thijmen 3. Daan 4. Lukas 5. Faas 6. Hugo Ik vind Faas en Hugo absoluut niet mooi, de rest oke
Faas vind ik juist erg leuk en Thijmen ook! Lukas en Daan zou ik sowieso niet doen, veel te populair.
Faas doet me denken aan een vaas, sorry. Niet mijn smaak. Uit jouw rijtje vind ik Hugo het mooist. Staat ook mooi: Jasmijn en Hugo.
Heb op Daan gestemd maar vind Lukas ook mooi staan bij de naam van je dochter. Vind Faas en Hugo de minst leuke namen van het rijtje.
Ik vind Faas juist wel leuk! Maar je moet je gevoel volgen, en niet te druk maken. Wanneer je je baby in je armen hebt, weet je het vast wel..
Vind Hugo erg leuk! Ben zelf meer het " Thijmen-type", maar Hugo klinkt erg leuk (net als Bram, vind ik ook leuk...), Faas vind ik een achternaam of een bijnaam... Verder vind ik de rest ook wel leuk. Er zijn hier in de buurt de laatste jaren wel heel veel lukassen, luca's en luukjes geboren.