Hallo allemaal, Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie een zwangerschapstest doen?? Pas nadat jullie eigenlijk ongesteld hadden moeten worden of kan het daarvoor al? Groetjes Saloua.
Het kan eventueel daarvoor ook, alleen ik zelf wacht altijd tot na ik eigenlijk ongi moest gaan worden, daarvoor kan het heel vaak voorkomen dat je negatief test terwijl je wel zwanger bent... Wacht het gewoon effe af, als er een wondertje zit loopt het echt niet weg hahahaha... liefs Cha
hahaha ja daar heb je gelijk in meid. Maar de zenuwen en nieuwsgierigheid nemen het soms over Ik wacht gewoon to nadat ik ongesteld moet worden. Heb je zelf trouwens kinderen of ben je zwanger?? Liefs Saloua.
ha, Ik heb nog nooit op mijn nod getest, altijd wat eerder.. Een keer met mn 1e zwangerschap 4 dagen voor nod getest en deze keer 2 dagen van te voren. Maar meestal een dag of 2-3 va nte voren. Als ie positief is; ben ik helemaal gelukkig! haha. en als ie negatief is; weet ik dat mn ongi er aan komt en krijg ik niet de hoop dat het misschien gelukt is...
Apart zeg! Misschien verschilt het ook wel per persoon. Ik denk dat ik de spanning nog even zo laat en gewoon test op mijn NOD. Zo neem ik wel het zekere voor het onzekere.