Hoi! Vorige zaterdag ben ik een fietstochtje gaan maken (heel kort, slechts een 15-tal km) en sinds maandag heb ik dus een vaginale schimmelinfectie! Echt heel pijnlijk, vooral aan de buitenkant? niet vanbinnen... Heb wel vaker pijn m'n bips van op een fiets te zitten, maar dit heb ik nog nooit gehad van het fietsen en ben er ook niet echt gevoelig aan! Laatse infectie is zeker 2 jaar geleden! M'n zus had ook meer last van infecties toen ze met de pil was gestopt... Nu heb ik vorig weekend ook m'n ei gehad denk ik... Ik ben Sporanox aan het nemen, maar durf niet echt zalfjes smeren uit angst iets verkeerds te doen... Wie weet raad? Vooral tegen het jeuken! Draag al een katoenen broekje en eet een paar dagen geen snoep...
Ik zou gewoon even de dokter bellen, bij ons hoef je daar niet eens voor langs te komen. En een schimmelinfectie van het fietsen??? Is het niet gewoon een beetje geïrriteerd? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Succes!
Ja mijn zus heeft het wel vaker... zeker rond de eisprong! Heb ook 2 weken geleden antibiotica genomen, dus alles samengenomen... Had dokter al gebeld voor het voorschrift maar wou toch nog eens een mening horen, en dan vooral voor dat jeuken