4 febr bevallen en nu branderige pijnlijke knieën. Wij herkent dit, traplopen en bukken doet zeer....as donderdag ff ha.
Ik ben in januari bevallen en ik heb ook last van mijn knieën! Wat jij ook schrijft, pijn bij bukken, traplopen en uit bed komen! Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt!
Hoort bij het ontzwangeren Ik heb er ook heel erg last van gehad en bij de ha geweest en bij de fysio, dus in principe niets om je zorgen over te maken (hoewel ha nooit kwaad kan als je het natuurlijk niet vertrouwd!).
Hoi, Heb het ook gehad. Het kwam zo'n vier weken na de bevalling opzetten, of toen merkte ik het pas op. Mijn vingers (gewrichten) deden pijn bij het het buigen, mijn knieën ook. Later ook mijn enkels. Ben er mee naar de huisarts geweest en die had er nog nooit van gehoord dat het door het ontzwangeren kon komen. Moest gelijk bloedprikken op Reuma, maar dat bleek negatief. Werd doorgestuurd naar de fysio. Nu, 7 maanden na de bevalling, merk ik dat de pijn soms bijna weg is. Heel af en toe (rondom mijn menstruatie), speelt het weer op. Dus ik denk dat het echt hormonaal is en bij het ontzwangeren hoort... Succes bij de huisarts!
Ja, ik herken het wel! Toen ik het vorig jaar had, keek iedereen me heel raar aan toen ik het had. Een fysio heeft nog gecheckt of er geen vocht in mijn knieën zat, maar dat was niet zo. Toen ik stopte met borstvoeding, en mijn lijf weer een beetje in normale hormonale toestand raakte, ging het weg.