Nog steeds geen rust voor mij

Discussie in 'De lounge' gestart door Jolanda, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Geeft toch niet !!! Je moet zo'n dingen
    toch ook gewoon even van je hart !
    Het zijn heel wat nare dingen die je nu
    voor het ogenblik te verwerken krijgt
    en dt moet je kunnen delen... !!! Anders
    wordt het opgekropt !!! Ik wens je heel
    veel sterkte en moed doorheen dit alles
    en zeker geen spijt hebben om je hart
    es te luchten !! We zijn er voor je hoor !
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    He, wat triest zeg! Probeer voor jezelf en voor je vader toch het positieve te zien. Durf te geloven dat het allemaal weer goed gaat komen! Hoe moeilijk dat ook is, zak niet weg in het negatieve, want daar kom je heel moeilijk weer uit.
    Ik heb zelf ook een hele moeilijke tijd achter de rug. Tijdens het einde van mijn zwangerschap was mijn schoonvader zo ziek, dat hij bijna is overleden. Gelukkig is het goedgekomen. Net na de bevalling, kwam mijn vader in het ziekenhuis, en heeft een open hart-operatie gehad (4 bypasses!), daarbij ging het niet goed na de operatie (begon te lekken) en moest hij weer geopereerd worden. Ik zag al allerlei nare dingen voor me. Toch heb ik de moed erin gehouden, en het gaat gelukkig goed met hem. Hij mag morgen weer naar huis.
    Wat ik hiermee wil zeggen is, dat je toch moet proberen in het positieve te blijven geloven. Dat straal je dan uit, en misschien heeft je vader hier ook wat aan. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!!!
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    veel sterkte met alles Jolanda!
    hopelijk wordt alles snel weer wat rustiger!
    groetjes bianca
     
  4. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Tjonge het zit je idd niet mee zeg! Heel veel sterkte met dit alles en probeer zoals mirna zegt zo positief mogelijk te blijven! Al is dat natuurlijk ook een hele opgave!

    Hou je taai!
     
  5. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte Jolanda, hopelijk gaat alles snel beter met je vader en kan je zelf ook een beetje tot rust komen.
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je hart luchten kan zeker geen kwaad.
    Ik wens je vader heel veel beterschap en hoop dat hij er beter voor staat als dat het nu klinkt.
    Hoop dat snel alles beter gaat.
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Moeilijk hoor,
    zelf nog zo worstelend en moe van alles en dan je vader weer opgenomen wordt..probeer inderdaad zo goed en kwaad als t gaat de positieve dingen voor ogen te houden en je staande te houden, maar vergeet ook niet af en toe, bij een vriendin, je man of hier bij ons een traantje te laten en even uit te huilen want dat heb je ook nodig!!! Je bent ook maar een mens van vlees en bloed, en je kan nog zo sterk zijn, ook jij hebt je verdriet en niemand zal het je kwalijk nemen dat ook dat eruit moet...
    Ik wens je heel veel sterkte!!
    Blijf je hart luchten daar zijn we voor!!!

    Liefs, Sarina.
     
  8. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Jolanda,
    Goh, wat is dat zwaar voor je!
    Het valt allemaal niet mee he???
    Natuurlijk mag je je hart luchten.
    Daar zijn we toch voor!
    Ik wil je heel erg veel sterke en suc6 wensen in deze moeilijke tijd. Ik zal aan je denken.
    Heel veel beterschap voor je vader.
    Liefs Nenske.
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb net gebeld om te vragen hoe het vannacht is gegaan.
    Hij had weinig geslapen, en veel in het dagverblijf gezeten.
    Hij heeft ook veel pijn gehad, en krijgt daar straks wat voor.
    Als hij vannacht weer niet slaapt dan krijgt hij waarschijnlijk slaapmedicatie de daarop volgende nacht.
    Hij heeft in die drie weken thuis ook nauwelijks geslapen, omdat hij het telkens zo benauwd heeft.
    Persoonlijk denk ik dat het angst is om te gaan slapen, maarja dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.
    De foto's zouden vandaag gemaakt worden, maar dat is nog niet gebeurd, waarschijnlijk word dat morgen.
    Ik weet niet goed wat ik moet doen, Ruim zes weken geleden belde mijn vader nooit de huisarts, en toen hij thuiskwam vanuit het ziekenhuis belde hij elke dag de huisarts om hem te laten kijken naar zijn voeten.
    Maar het enige wat die zei als hij langskwam was dat het er allemaal erg goed uitzag, terwijl het er echt niet uitzag.
    De zuster zei vanmorgen dat ze niet begreep dat de huisarts het drie weken zo heeft gelaten.
    Nu sta ik dus op het punt om die huisarts eens even op te bellen en hem eens even goed de waarheid te vertellen.
    Maar aan de andere kant kan ik beter even de uitslag van de foto's afwachten denk ik.

    Het is erg dubbel allemaal nu, want tegen ons is hij telkens zo negatief, en de zuster stond er net van te kijken dat ik dat zei, want hij was zo behulpzaam en totaal niet negatief.
    Zo ga je helemaal met een dubbel gevoel naar huis of naar bed, wat moet je er dan mee he.
    Het enige wat ik doe is alles elke keer doorbrieven aan de verpleging.
    Omdat ik niet weet wat hij wel of niet zegt, daar krijg ik geen hoogte van.

    De vorige keer heb ik mijn moeder hier drie weken te logeren gehad, en kon geen kant met haar op, ze gaf mijn vader op, en ging zelf bij de pakken neer zitten.
    Nu is ze vannacht alleen thuis geweest en hebben we afgesproken dat ze elke dag rond een uur of vier bij ons komt om met ons mee te eten en met ons door te gaan naar het ziekenhuis, en daarna word ze weer thuis afgezet.
    Dat wil ze zelf zei ze tegen mijn vriend gistermiddag( ik was niet mee naar het ziekenhuis omdat onze kleine meid koorts had)
    Maar zegt ze dat nou omdat ze dat echt wil, of zegt ze het omdat het dan eigenlijk de bedoeling is dat ik zeg, mam kom maar bij ons?

    De vorige keer wou ze zelfs bij ons blijven toen mijn vader thuiskwam en hem alleen thuis laten zitten.
    Ik heb echt het gevoel dat ik niet alleen onze kleine meid thuis heb, maar ook mijn moeder moet opvoeden ofzo.
    Nu heb ik haar nog niet gehoort en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.

    Hopelijk komt er nog wat positiefs uit die foto's want ik heb het allemaal wel even gehad met dit alles.
    Ik zou moeten afwachten, er zit niks anders op.

    Liefs,
     
  10. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    veel sterkte de komende tijd met het verwerken van alle heftige gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Hopelijk kun je binnenkort even uitblazen!
     
  11. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    jeetje meid
    dat is niet niks kom op he heel veel sterkte met alles en hoop dat de foto's goede uitslagen zullen geven
    doe lekker rustig aan meid en vergeet je zelf ook niet he
     
  12. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Jolanda,
    ik las net je update,
    wat moeilijk allemaal zeg. Toch denk ik dat je ondanks alle gebeurtenissen ook jezelf een klein beetje moet beschermen en als je moeder inderdaad in haar eigen huis kan slapen geeft je dat toch wat meer rust en vrijheid dan dat ze weer de hele tijd bij jou is. Als het nou echt niet anders kan... ja dan moet het wel, maar anders lijkt het me dat je ook een beetje aan jezelf moet denken.

    Karin
     
  13. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zware tijd voor je zeg!
    Ik hoop dat je het allemaal een beetje red!
    Vergeet jezelf niet he, das wel erg belangrijk!
    Ik hoop voor je op betere tijden en hoop dat je het een beetje rustig aan kan gaan doen.
    Veel sterkte en geluk!!
     
  14. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Tja Jolanda, het is allemaal tuurlijk ook reuzerot voor je moeder, maar als jij jezelf teveel belast heeft niemand meer wat aan je, dus als het te zwaar is om je ma bij je in huis te nemen, tja dan moet je echt even aan jezelf (en je gezin) denken, en moeders dus thuis afzetten... Je schrijft dat je enig kind bent, maar heeft je ma geen zus,broer,schoonzus,zwager vriend of vriendin waar ze ook een beetje haar ei kwijt kan? dan kan je misschien de zorg wat meer verdelen, voel jij je niet schuldig maar heb je toch wat meer rust..
    Wat betreft je vader, tja misschien houdt hij zich alleen maar groot voor de zusters enzo, en durft hij alleen bij jou echt te zeggen hoe hij zich voelt...ik wens je nogmaals veel sterkte, en probeer wel echt aan jezelf en je gezinnetje te blijven denken!
    Liefs, Sarina.
     
  15. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ooh Jolanda wat heb jij veel te verduren op het moment zeg. Ik hoop dat voor jou snel het spreekwoord..Na regen komt zonneschijn, van toepassing mag zijn! Denk idd eerst aan jezelf en aan je gezinnetje. Voor je ouders ben je er ook helemaal zoals ik het lees. Ik denk idd dat het goed is dat je ook wat tijd voor jezelf hebt.
    Ik wens je alle sterkte en geluk van de wereld!
     
  16. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Veel sterkte

    Ally
     
  17. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Jee, wat vervelend allemaal zeg! Echt niet eerlijk, zoveel achter elkaar. Beterschap voor je pa en voor jou alle alle rust!
     
  18. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    nogmaals sterkte meid
     
  19. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nou effe een update.
    Mijn baarmoeder was schoon vanmorgen en we hoeven dus geen curretage te ondergaan.
    We hebben groen licht om verder te gaan.

    Mijn vader heeft vanmorgen vloeistog in zijn lichaam gespoten gekregen voor een bot foto.
    Hij heeft vanmorgen al de foto's gehad en vanmiddag word het nog een keer gedaan.
    En nu maar afwachten op de uitslag.
    Mijn vader vertelde aan de telefoon dat het nog wel 11 dagen kan duren voordat hij naar huis mag.
    Het lijkt mij dat ze dat niet zomaar zeggen.
    Maar goed we moeten gewoon maar afwachten.

    Groetjes
     
  20. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hou er de moed in meid !! En als je wil praten
    zijn we er hoor !
     

Deel Deze Pagina