Nog steeds geen rust voor mij

Discussion in 'De lounge' started by Jolanda, Dec 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carry

carry Fanatiek lid

Jul 30, 2005
    1,397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Heel veel sterkte de komende tijd!!! En zoals de andere meiden ook al zeggen, probeer ook aan je eigen rust te denken.
    Fijn dat je baarmoeder wel helemaal schoon is en dat er niet voor jezelf ook nog meer achter weg komt, want dat kan je natuurlijk niet gebruiken. Blijf lekker van je af schrijven als dat oplucht zou ik zeggen en niet aldoor voor excuseren hoor, want iedereen leeft ontzettend met je mee!!!

Groetjes Carry

2. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    pffff das nie niks meis
    heel veel sterkte komende tijd
    en denk ook aan jezelf he

xxx debbie

3. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nou mijn vader belde mij vanmorgen op.
    Helemaal in tranen want de uitslagen van de foto' waren GOED!!!!!!

Hij had hier echt net meer op gerekent!!!
    Dus hij was nu zo blij dat hij nu om die reden moest huilen.
    Pfff een pak van mijn hart echt waar.
    Als het net goed was geweest geloof ik niet dat ze hadden kunnen amputeren.
    Gezien zijn zwaarlijvigheid en zijn zwakke hart.
    Maar goed daar gaan we nu niet mee over nadenken!!!

Helaas moet hij nog wel tot 21 december aan het infuur blijven, dus ik ben bang dat hij niet voor de kerst thuis is, maar goed dat is niet anders.
    Hij zei wel dat hij Manon's verjaardag en sinterklaas wel gewoon thuis heeft mogen vieren en die pakken ze me niet meer af.

Vannacht had ik geen oog dichtgedaan...vannacht kan ik met een gerust hard slapen gaan.

Nu ga ik de huisarts aanpakken.
    Die kwam afgelopen vijdag aan zijn bed en zei tegen mijn vader, Zozo en nu afwachten totdat die achterpoten er afgehakt moeten worden he!
    Nouja dat gaat toch echt veel en veel tever.
    Dus die huisarts is nu toch echt voor mij!!!
    Hier komt hij niet mee weg.

dit was weer even een update.
    Blij dat het goed afgelopen is tot zover.

Liefs,

4. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Goed nieuws Jolanda! Fijn te horen.
    Wat die huisarts betreft, ik zou me toch nog maar een klein beetje inhouden. Je vader moet er straks ook weer gewoon naartoe, wanneer hij hem nodig heeft. Maar ik kan het me wel voorstellen hoor.
    ( :evil: Wat een eikel)

5. dorito

dorito Bekend lid

Nov 10, 2005
    868
    0
    0
    ongelofelijk zeg van die huisarts. hopelijk heb jij niet dezelfde. wat is er met die mensen hun gevoel aan de hand? een beetje normaal doen kan toch wel?

nou ja, hopelijk voor jou een klein beetje minder onzekerheid. hopelijk kun je er goed met je mannetje over praten. heb steun aan elkaar en ook aan de mensen om je heen, maar zorg ook dat je iedere dag een moment voor jezelf of jullie saampjes hebben. alleen dan houd je het vol. heel veel sterkte!

6. b-tje

b-tje Actief lid

Aug 2, 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    pffffffff wat een gedoe jolanda blij dat het nu beter gaat maar neem wel zelf je rust he ;)

sterkte xxx

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Wat een ontzettende oetl#l van een huisarts zeg...mijn veearts praat nog niet zo...grrr..... :evil: :evil: is er een optie dat je pa kan switchen van huisarts??
    Ben wel blij dat de resultaten van de foto's goed zijn, probeer nu echt een beetje aan jezelf te denken :) !!
    Liefs Sarina.

8. heidi

heidi Actief lid

Jul 5, 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi Jolanda,
    Toch wel goed nieuws he!! En ja die arts zou ik toch ook even mijn mening zeggen dat is echt wel grof!! :evil:
    Veel succes nog!
    Groetjes Heidi

9. roelien

roelien Actief lid

Nov 26, 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    He Jolanda

Ook via deze kant sterkte en met je pa komt het wel goed

Groetjes roelien

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Wat fijn voor je, dat je lichaam alles zelf heeft weggekregen. Veel succes met de nieuwe ronde en nieuwe kansen, en veel sterkte met je vader!

Groetjes, Wendy

11. Natas26

Natas26 Bekend lid

Dec 2, 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Jolanda,

Super goed nieuws zeg. :D Echt fijn dat de resultaten goed waren! Gaan jullie in ieder geval met een positief gevoel 2006 in, zowel met het goede nieuws van je vader als met het groene licht voor jou(jullie)

Kan niet anders zeggen dat die huisarts echt een enorme contact gestoorde asociale eikel is (sorry kon er geen beschaafde woorden voor vinden). Vraag je je toch af hoe zo'n kerel ooit huisart heeft kunnen worden.
    :x

12. Veel sterkte toegewenst van mij.

Share This Page