4 verschillende uitslagen ovutest op 1 dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door peps, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ben gister bij gyn geweest en mn eitje was toen 19mm.
    Ik verwachte vandaag een positieve ovu test..... eerst om 14.00 getest een heel licht streepje toen om 16.15 een redelijk donker streepje, toen nog een keer om 17.15 uur was het streepje net weer iets lichter en vanavond 22.00 uur(wel 2 glazen wijn gehad) bijna niets meer dus bijna negatief....ik heb nog geen eisprong gehad.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?? Heb normaal gesproken altijd op dag 15 mn eisprong, dat is morgen, maar kan mij met deze testuitslagen niet voorstellen dat het morgen gaat gebeuren!!
    Wie weet wat hier aan de hand kan zijn of wie heeft hier ervaring mee??????????

2. gimena

gimena Niet meer actief

alcol kan een test beinvloeden!!
    meschien is dat de reden.
    xxx

3. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige ronde ook 3 verschillende uitslagen op 1 dag: rond de middag knalpositief, 7 's avonds een stuk lichter maar nog steeds positief en om 11 uur 's avonds was hij weer negatief. De volgende ochtend was mijn temp al gestegen dus had ik dezelfde dag (of die nacht) als de positieve test mijn ei gehad. Het kan dus misschien zijn dat je net je piek gemist hebt. Als je ei normaal gezien altijd op dag 15 is, zal dat waarschijnlijk nu ook wel zijn.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik had gisteren een knaltest. De dagen daarvoor was er ook bijna geen streepje te vinden op mijn ovutesten. Wat ik wil zeggen, misschien staat ie er morgen opeens wel! Even doortesten nog denk ik..

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    op hoeveel mm springt je eitje?
    misschien was je ovutest gisteren wel positief?

Deel Deze Pagina