Mijn dochtertje loopt sinds enkele weken en heeft nu 1 paar schoentjes van Elefanten. Straks voor de winter zal ze wel aan een groter paar toe zijn. Ik vind goede schoentjes wel belangrijk, maar als ik dan veel geld uitgeef voor een paar, dan ben ik er toch ook wel een beetje zuinig op. Maar ik vind ook dat kinderen lekker buiten moeten kunnen spelen. Hoe doen jullie dat? Ik kan wel een goedkoop paar kopen voor erbij, maar als die dan van minder kwaliteit zijn lijkt me dat niet zo verstandig nog nu ze nog zo klein is. Ze heeft ook wel een paar laarsjes maar die wil ik liever ook niet te vaak aan doen. Straks heeft ze de goedkope schoentjes vaker aan dan de nette, tja das dan ook weer zonde. Of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en haar op de nette, dure schoentjes laten banjeren?
Dat laatste Ze groeien snel genoeg, dan moeten ze toch grote kapriolen uithalen voor ze een schoen echt versleten hebben voor ze te klein zijn. Of ben ik nu te optimistisch?
Dat laatste inderdaad. Voor je het weet is die schoen alweer te klein. Dan kan hij maar beter goed gebruikt zijn Enkel voor spetteren in de modder ga ik laarsjes gebruiken.
Hier kijk ik er ook niet naar. Al heb ik voor bezoekjes aan de kinderboerderij (op dagen als vandaag) en rondje wandelen in de polder/het weiland wel regenlaarzen. Gewoon lekker af laten dragen, die schoenen. Als nieuw wegdoen is toch ook zonde?
Inderdaad gewoon mee laten spelen.. En voor de herfst/winter een paar laarzen/snowboots erbij en je bent klaar. Laarsjes gaan hier aan naar bijv kinderboerderij/bos bij druilerig weer. Nu nog niet nodig gehad in ieder geval..
Hier redelijk dure schoenen. Meneer speelt dagelijks buiten en loopt 1 x per week in het bos. Dus de schoenen zijn niet meer als nieuw maar ook niet versleten. Hij loopt er al drie maanden op en zijn nog niet te klein dus voorlopig draagt hij ze nog wel. Mijn moto: Versleten = goed gespeeld en optimaal van de schoen genoten
Ik laat 'm gewoon banjeren op z'n nieuwe schoenen. Ook dure schoenen kun je in de uitverkoop kopen en dan wordt dat banjeren al minder pijnlijk in je portomonee
Naar het kinderdagverblijf krijgt hij dus echt zijn goeie schoenen niet aan. Ik heb dan toch een paar goedkope erbij. Na een dag zien die schoenen er niet meer uit. En dat vind ik toch erg zonde van die dure schoenen.
Ik zou er ook geen probleem van maken en ze lekker laten spelen. En gewoon geen dure schoenen kopen. Is echt nergens voor nodig en allang achterhaald dat dure schoenen beter zijn. Wat vele nog denken..... Hier dus schoenen a max 35 euro van schoenenreus.scapino, van haren. Kan er niet mee zitten als ze afgesleten zijn.
Hier ook zo, lekker spelen op die schoenen. In het geval van regen of modder, regenlaarzen aan. En als je de schoenen regelmatig poetst valt het reuze mee met het lelijk worden, en je hebt van die spray ter bescherming, die gebruik ik altijd bij nieuwe schoenen.
Ik moet er weer even overheen stappen met nieuwe schoenen dat ze nieuw zijn, want de oude schoenen ( sandalen ) waren goed gebruikt volgens de schoenenman, zodra de eerste beschadiging er op zit mag ze er mee doen wat ze wil...
Ja maar dat is anders, vind ik. Jouw kindje is al 2 jaar. TS had het over die allereerste schoentjes, waar je kindje zo weer uitgroeit. Op 2 jaar zou ik ook wel meerdere paren kopen hoor.
Wel herkenbaar. Ik vond het ook wel even pijnlijk om te zien dat mijn kereltje zijn mooie nieuwe dure schoenen zo smerig had gekregen. Maar goed heb me erbij neergelegd. Het zijn maar schoenen.... ze moeten vooral goed zitten! Ik maak me ook niet meer druk om het kwijl op zijn shirt, of de aardbeivlek op zijn broek. Spullen moeten gebruikt worden!
Natuurlijk doet het soms even "pijn" wanneer de nieuwe schoenen binnen een week, soms zelfs binnen een dag beschadigd zijn.... maar ja, ze hebben ze wel nodig en het moet goed zitten voor ze. Ik heb sowieso een kind met moeilijke voeten (steunzolen icm hoge wreef) dus onze oudste draagt "helaas" vaak schoenen van 60 euro of duurder Daar zetten we ons dan maar weer over heen en soms loop je tegen leuke aanbiedingen aan.... vriend heeft afgelopen week bij Lidl twee paar ontzettend leuke en stevige schoenen gekocht voor 25 euro totaal geloof ik
Ze groeien er zo snel uit dat je het nog zonde zult vinden dat je haar er niet gewoon op hebt laten ravotten
Wat wellicht nog een kleine tip is; als je schoenen koopt die gewoon ook aan de buitenkant van leer zijn, kun je ze poetsen met kleurloos leervet (of met leervet in de kleur van de schoen). Poets je beschadigingen toch ook een beetje mee weg!
hier word er gebanjerd op dure schoenen, tsjah is niet anders, met kleding net zo.. ik kan ze moeilijk in een stoel vastzetten omdat ze die dag duurdere schoenen/kleding aanhebben