*joepie* Ik ben zoooooooooo benieuwd op wie die lijkt..! Ik heb er echt zin in, vind het wel spannend hoor hihi Echt gaaf dat we straks alvast een voorproefje hebben, hoe hij eruit komt te zien Zo, moest ik ff kwijt -x-
veel plezier geniet ervan. ik heb hem gehad bij alicia met bijna 23 wk en als ik de 3d echos bekijk lijkt ze sprekend op de fotos van nu dat vind ik zo raar om te zien haha.
Helaas Hij lag met z'n gezichtje naar m'n rug toe zeg maar.. Heb er alles aan gedaan, gesprongen, me buik geschud... Maar hij lag wel lekker zo, met z'n handjes op z'n hoofd! Waarschijnlijk word het een buikslaper... Nou ja, morgen kijken of ze zsm. een nieuwe echo kunnen laten maken ! -x-
Maandag 13.00 2e poging Als hij nu maar wel goed ligt... Vannacht kon ie me wel weer wakker maken met z'n gedraai en geschop, hihihi! -x-
Morgen om 13.00.............. SPANNENDDD ! Pleasse.. Duim met me mee dat ie goed ligt ! Ik wil zoo graag z'n gezichtje zien *duim*duim*duim* -x-
Nou, niet veel reacties, maar voor de gene die geïntereseerd zijn.... Ben vandaag weer geweest, en hij lag beter, alleen met z'n hand weer op z'n hoofdje en z'n voeten voor z'n gezicht.. Maar we hebben weer aardig wat foto's erbij, zal ze z.s.m. inscannen ! -x-
duimduim Wat ben jij mooi zwanger zeg. prachtige foto's in je album. Waar haal jij je lingerie als ik vragen mag
hoi hoi wat fijn dat jullie nu wat meer konden zien wat een eigenwijsje he wel leuk ben ook heel benieuwd naar de foto's groetjes nathalie
Mannen... 10 x gevraagd maar nog steeds niet gedaan ! Wilde ik het zelf gaan doen, ben ik m'n echo foto's op m'n werk vergeten Dom Dom dommm.. -x-