We zijn er nog niet uit! Hebben nu een shortlist, maar nog steeds geen wauw gevoel zoals bij Liv. Vaak vinden we de naam wel erg leuk maar niet in combinatie met Liv. (Twijfel Jut en Juul gehalte) Daarnaast vraag ik me dan ook nog eens af of een Nederlandse naam wel past naast Liv Help ben ik te kieskeurig!? Onze shortlist staat in de poll, maar hebben dus nog niet echt het wauw gevoel. Voor welke naam zouden jullie gaan? Mogelijk zelf nog suggesties! Bedankt alvast!
Vind Fee het leukst, het liefst geschreven als Fay/Faye Verder misschien nog: Tess Mae, May Fem Jill Noor Nouk Gwen Keet, Kate
Fee vind ik het mooiste. Lux en Luus vind ik te Jut en Jul. Jet vind ik gewoon geen mooie naam en Fie ken ik niet, is meer gewoon een klank ik zou voor Fee gaan en niet meer twijfelen. Waarschijnlijk heb je ze al eens voorbij zien komen, maar hierbij nog wat suggesties: Kate / Keet / Cait Rose / Roos Maxe Noor / Nore Ruby Ella Kess Isla Rava Diaz Jess Belle Inte Nika Tyche Juno Moon Jen Eve Ise / Isen Jools Nim Elle Fem Kris Kato / Cato Meis / Mijs Nova Rune Sam
Ik vind ook Fay het leukst (mooier dan Fee). Er worden ook al veel suggesties gegeven zie ik. Nog een paar ideetjes: Isa of Izzy Lucy Ivy Romy Jacky Ik hoop dat jullie eruit komen!
Ik weet hoe je je voelt...... ik denk dat we ook geen wauw gevoel meer gaan krijgen, dus we zijn nu tevreden met een mooie, tijdloze naam. Mijn lijst is korter geworden Door argumenten te bedenken waarom we die naam niet willen nemen. Bv omdat het verkeer uitspoken kan worden, te populair, verkeerd geschreven, rare betekenis of minder mooi bij de achternaam. Uit jouw lijst zou ik niet voor Lux gaan. Heel leuk maar minder geschikt bij Liv vind ik. Ik vind Jet een leuke naam, maar wel heel Hollands bij Liv. Fee of fay zou qua klank dan mijn voorkeur hebben. Luus bekt ook minder goed. Ook als naam alleen vind ik. Niet zo krachtig. Liv en Fie bekt ook minder.. Alternatief voor minder jut en jullig zouden 2 lettergrepen kunnen zijn Liv en Dana Liv en Suze Liv en Romèe Liv en Marley Liv en Milou Liv en Jolijn Succes nog even. Komt vast goed!
Liv en Lux/Luus vind ik minder mooi bij elkaar. Dat het Hollandser ik kan wel bij Liv. Jet vind ik erg leuk erbij. Maar je hebt nog geen Wauw gevoel zeg je. Misschien een van deze variaties: Fee: Faye, Fajah, May Jet: Jette, Mette, Fie: Fien, Fiene, Fleur, Floor, Flore Of een andere korte naam: Britt Kim Roos Pleun An Suus Maud Veel succes met kiezen.
Ik vind Fee het leukst van jouw lijstje. En ik denk dat een engels klinkende naam er helemaal niet verkeerd bij staat, dat is Liv immers ook..... Misschien nog: -An/Ann -Dees -Joes -Jula/Juna/Jule/June -Suzy/Suze -Faja/Fara -Fré -Frea -Fynn -Alix -Caro -Jora -Juul -Ruby -Jody