Luus betekent luis in het Fries (wel net wat anders geschreven, maar dezelfde uitspraak). Dus daar zou ik zeker niet voor kiezen, maar wij wonen in Friesland. Ik vind al jouw namen niet zo mooi, maar dan ga ik toch voor Jet. Wat vind je van Suus?
Ik vind je namen wél heel leuk! Fie is absoluut mijn favoriet Jet ook leuk! Als je het heel belangrijk vindt dat de namen goed matchen, is een eenlettergrepige Engelse naam er (ook) mooi(er) bij. Ik zou dan Kate doen.
Ik zou voor Fay gaan, mits zo geschreven. De spelling Fee vind ik niks. Lux kan ook, al zou ik zelf niet snel dezelfde beginletter gebruiken. Fie ziet eruit alsof hij niet af is (Fiene bijv wel oké) En Luus vind ikzelf een beetje gek.
Fee (maar liever Fay). Bij Jet en voornamelijk bij Fie zie ik oude vrouwtjes voor me. De rest vind ik geen namen..
Het spijt me maar ik vind alle namen niet bij Liv passen. Wat vind je van Ava bijvoorbeeld? Lux is trouwens de eenheid van lichtsterkte en een zeepmerk dus dat zou ik niet doen. En wat is Luus? Dan Lucy of Fay aangezien Liv ook een Engelse naam is.