Ik zit in eens te denken. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 17 was. De ouders van mijn man zijn gescheiden toen hij 11 was. Zijn jullie ouders nog bij elkaar? En die van je partner?
Jammer dat de optie anders er niet bij staat! Mijn moeder is van mijn vader gescheiden toen ik 7 was, gelukkig maar, het is echt een l*l en dan zeg ik het nog netjes! Mijn schoonmoeder is helaas overleden, anders had ze nog steeds samen met mijn schoonvader geweest.
beide bij elkaar. mijn ouders een paar dagen geleden 32 jaar en mijn schoonouders 2 weken geleden 36 jaar
Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar...al 45 jaar lang En mijn schoonmoeder is weduwe geworden dus dat ligt wat anders (ze is sinds '97 alleen)
Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar al 30 jaar. Mijn schoonouders zijn ook nog steeds bij elkaar volgend jaar 40 jaar. Alleen zit mijn schoonvader sinds 3 weken in een verzorgingshuis
mijn ouders zijn al uitelkaar sinds ik 5 jaar ben en mijn schoonouders zijn wel nog steeds bij elkaar nu 40 jaar
Mijn ouders zijn al bijna 30 jaar getrouwd. Mijn schoonouders zijn al 19 jaar uit elkaar, en allebei hertrouwd, maar goed ook, want vind ze echt niet bij elkaar passen hihi.
mijn man zijn vader is overleden anders waren ze nog wel getrouwd geweest, en mijn ouders zijn ook nog steeds getrouwd (over 1,5 jaar 35 jaar alweer)
mijn ouders en schoonouders zijn nog steeds bij elkaar. mijn ouders zijn in december 34 jaar getrouwd en mijn schoonouders zijn in november 37 jaar getrouwd
ik ga ook niet stemmen, mijn vriend zn vader is overleden toen hij 11 was. anders waren ze nog wel samen geweest. moeders heeft nu sinds kort een nieuwe vriend.
Mijn ouders zijn al 28 jaar heel gelukkig getrouwd. Mijn schoonouders al bijna 30 jaar! Hier is trouwens al een keer een topic over geweest, hij is alleen gesloten... http://www.zwangerschapspagina.nl/searc ... &start=100
mijn ouders zijn ook gescheiden maar mijn moeder is opnieuw getrouwd met een geweldige vent....mijn schoonouders zijn nog bij elkaar...
Ik kan ook niets aankruisen Mijn vader is overleden en de vader van mijn vriend is ook overleden... (3 jaar geleden en 1 jaar geleden) Anders zouden beide (ouders en schoonouders) nog gelukkig getrouwd zijn..
Partner is geen sprake meer van in mijn geval, toch heb ik optie 1 gekozen. Mijn ouders zijn nog bij elkaar, niet getrouwd maar samenwonend, intussen al 22 jaar!
Mijn ouders zijn nog samen. Mijn schoonouders niet, maar niet vanwege een scheiding. Mijn schoonvader is overleden.