Herkenbaar?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Marvb, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames.. even een vraagje want het maakt me toch wel wat gespannen merk ik en hoop dat er iemand er iets van herkent.

Ik geef nog in de ochtend, avond en in de nacht voeding. vanaf woensdag voel ik me wel wat anders.. wat onrustig in me buik, wat steekjes en me tepels deden ook ineens heel zeer, zeker tijdens het drinken van mijn zoontje.. maar ook zonder dat hij er aan dronk, nu wordt dat al minder en ik heb er ook niets aangezien...., blijft wel gevoelig. Me buik blijft onrustig.. niet de hele dag maar af en aan. Nu heb ik nooit een regelmatige cyclus gehad (PCOS) maar de afgelopen 3 maanden ineens wel... nu zou ik dit weekend ongesteld moeten zijn geworden.. maar dit is niet het geval tot nu toe. Sinds de bevalling zijn de dagen (meestal 1 of 2) voor de menstruatie ook heftiger dan dat ik eerst had.. toen voelde ik t niet of een uur van te voren aankomen... maar vanaf woensdag vind ik toch wel erg lang....

Ik ga nu bijna twijfelen of ik zwanger ben... maar ze hebben in het zh gezegd dat onze kans eigenlijk geen kans is om op de 'normale' manier zwanger te worden (zoontje is via ICSI). Dus ga dan weer denken.. is het wat anders? Want lekker voel ik me niet.

Daarbij had ik vanavond wat stuwing.. dit heb ik wel vaker... alleen dan aan de borst waar hij in de ochtend niet uitgedronken heeft... maar nu waren het beide borsten, dit was gisteravond volgens mij ook al zo.. leek nu alleen erger. Ik weet natuurlijk niet of dit verband heeft, maar herkent iemand dit? Heb niet het idee dat hij de afgelopen dagen minder heeft gedronken.....

Hoop dat er een simpele verklaring is om mij wat gerust te stellen:)

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Doe een testje meid.

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... i know.. maar dat gaat niet zonder test in huis:p En we waren weekendje weg met de fam dus kon van t weekend niet halen..en morgen werken en dacht.. misschien kan ik met wat herkenning rustig gaan slapen;).

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Klinkt nogal zwanger vind ik.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Testje halen??

6. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen toch even testje gehaald maar geeft aan dat ik niet zwanger ben... toch blijf ik mij zo voelen en vannacht ook felle steken...Weet niet goed wat ik hier mee moet. Want kan net zo goed dat ik nu weer onregelmatig ongesteld wordt, dus het uitblijven van de menstruatie hoeft niets te betekenen verder..

maar die andere symptomen....

7. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Steken in je buik of in je borst?

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    In me buik.... onder.. ik was me zoontje aan het voeden toen t begon... (maar denk toeval?!) en was blij toen hij weer los liet want het deed echt zeer... ik ben toen weer gaan liggen en ontspannen en toen trok t weer langzaam weg. Later in de nacht toen hij weer kwam had ik er geen last (meer) van.

Deel Deze Pagina