Lichte helderrode bloeding, géén kramp!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Conchita, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hallo allen,

Ik ben ernstig ongerust... Dus moet het even van me afschrijven, want zoals ik weet moet ik rustig blijven. In mijn o zo prille zwangerschap heb ik sinds gisteren een lichte helderrode bloeding, maar geen pijn of krmap. Verder ook geen slijm ofzo... Natuurlijk vk gebeld, maar die kon als enige advies geven om af te wachten :(

Heb al ooit mk gehad, en zo voelt het nu totaal niet (gelukkig). Heb geen krampje, geen pijn, helemaal niks. Dit is zo vreemd. Vannacht ook geen druppeltje bloed verloren, maar vanochtend na plassen enkele druppeltjes en daarna alleen maar af en toe bij toiletbezoek wat druppeltjes en soms niks, en bij afvegen vaag wat. Pfff... sorry hoor, maar even mijn verhaaltje kwijt!

Groetjes, C.

ps. Heb di.ochtend echo, hoop op meer info dan!

2. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik kan je niet helpen sorry
    maar hoop voor je dat het een gesprongen bloedvaatje is ofzo en niets geks!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    had je misschien sex gehad, waardoor er een bloedvaatje is gesprongen.

je moet niet gelijk aan het ernstige denken. even afwachten.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Er zijn meerdere redenen waarom een bloedvaatje kan knappen. Sex, ontlasting, niezen en noem maar op. Ook kan een beetje bloed geen kwaad. Maar mocht het meer worden en je krijgt kramp dan zou ik even je vk bellen.

5. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught

Als het een bloedvaatje is, hoe lang zou ik dan die minidruppeltjes bloed blijven vloeien? Of is zoiets bij iedereen verschillend?

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    kan idd bij iedereen verschillend zijn. bij mij was het na een dag weg. had het van inwendige echo. en ze zei toen al kan bleod zijn vandaag .en idd werd erna steeds wat roser en uiteinelijk weg.

Deel Deze Pagina