Ik ben benieuwd welke werktitel jullie hebben voor jullie kindje-op-komst. De onze is "wurm" gedoopt. Hoe noemen jullie die van jou?
wij noemen haar bij de naam, maar alleen als we met zijn 2en zijn, als er mensen bij zijn hebben we het over ons moppie of ons meissie en ja! mijn man heeft zich inmiddels 2 keer versproken dat is het gevaar van je kindje al bij haar naam noemen.
Eerst garnaaltje, maar daar lijkt het nu niet meer op dus moet ik wat anders verzinnen Tips zijn welkom, hihi
bij ons is het frummel met kerst lagen er bij onze ouders zelfs kado's onder de boom met frummel erop dus iedereen neemt t over
Hey, Bij ons " pukkeltje" dat heeft mn dochter bedacht, ze vind dat dr broertje zo moet gaan heten hihi. Gr, Manon
die van ons heeft de naam buikbewoner gekregen. Mensen die ons goed kennen, kennen ondertussen ook de naam en vragen altijd hoe het gaat met onze buikbewoner.
Onze werknaam is Huubke Mijn man noemde mij namelijk vaak huub omdat ik tijdens het klussen 2 jaar geleden heel vaak "huub huub barbatruuk" (van barbapapa) zei, dus vandaar
Bij ons was het Drakie Ik had een keer tegen mijn vriend gezegd dat ik ons toen nog piepkleine kindje op een dinosaurusje vond lijken. Hij heeft er Drakie van gemaakt. Maar sinds we weten wat we krijgen, noemen we haar als we met z'n tweeen zijn bij haar naam (de naam weten we al heeeeel lang). Idd wel oppassen dat we dit niet doen als er anderen bij zijn..! Liefs Monique
Hier heet ie Scrappy naar Scrappy Doo... Een echte bikkel ten opzichte van zijn oom Scooby Doo... http://www.youtube.com/watch?v=KzkLSUsWuhg
In t begin noemde ik "het" wel lintworm.. Maar nu hebben we t over uk.. en samen noemen we "het" bij de naam..
Wij noemen ons meiske "Puk" of "pukkie", dat laatste wordt nog wel eens "verstaan" als puppy.... en dan kijken ze me raar aan, omdat we ook een viertal honden hebben. Je ziet ze dan denken: "je noemt t toch geen puppy? "
Wij hadden Puk als werknaam. Is alleen wel uitkijken, de eerste dagen na de geboorte zeiden we per ongeluk wel eens Puk...