Nachtzweten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lauwra, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Sinds ons zoontje 1 week oud was begon het nachtzweten, elke nacht echt drijfnat en bloedheet wakker worden en dan rillend voeden en ijskoud weer naar bed met een deken erbij! Dat extreme duurde zo'n 2 weken maar het komt nu toch steeds weer terug, in mindere mate gelukkig wel. Soms een nacht niet maar dan weer een paar keer wel.
    Herkenbaar voor sommigen? En wanneer ging het over?
    Het voelt zo smerig om zo nat wakker te worden:(

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier na 8 maanden nog af en toe..

Eerste 2 weken elke keer drijf nat.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.783
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Herkenbaar. Vooral bij de oudste heb ik er best lang last van gehad. Ik geloof een maand of drie. Bij de jongste gelukkig maar een weekje ofzo.
    Wat bij mij wel hielp was 's avonds douchen en dan koud (lauw) eindigen. En ik lag in het begin op een badlaken en sliep in een hemdje. Naast mijn bed lagen droge badlakens en hemdjes klaar.

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik ben pas bevallen maar heb er ook 'last' van. Savonds begint het vaak al en snachts wordt ik vaak zwetend wakker. Dan ben je slaperig en moet je uit bed om te voeden en wordt je ijskoud. Heel vervelend maar hoort erbij.

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ben niet de enige dus... k Hoop dat het eerder over is dan 8 maanden...
    Vooral nu het warm is is het weer erger geworden.

6. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Nou niet alleen in de nacht.. Normaal zweet ik nooit zo veel, sinds minn zwangerschap en bevalling heb ik het echt snel warm. Vooral met dit weer.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ging dat 9 maanden op, 9 maand af aardig op. Tot zo'n 9 maand af en toe zo'n nacht gehad. Maar wel steeds minder, die laatste maand misschien 2 keer. Na het stoppen met de bv ook een weekje weer meer.

8. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Volgens mij komt dat door de horrormonen...
    Dl is nu 11 maanden en vlak voor ik ongi moet worden heb ik t nog! Terwijl dat voorheen niet zo was

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Helaas niet alleen in de nacht... Het liefst loop ik de hele dag in een hempje en ja ook buiten hihi

Deel Deze Pagina