Ik heb gelezen dat één van de eerste verschijnselen het donker worden van de tepels is. Nu ben ik nooit zwanger geweest en heb ik helemaal geen idee hoe opvallend dat zou kunnen zijn. Als mijn tepels stijf zijn, zijn ze altijd al iets donkerder dan wanneer ze zacht zijn. Worden ze gelijkmatig donkerder of krijg je donkere vlekken? Natuurlijk zou ik 'gewoon' kunnen wachten tot mijn NOD en als ik zwanger blijk te zijn komen er vanzelf verschijnselen (of niet natuurlijk) maar het wachten duurt zo lang, dus ik ben elke dag wel op zoek naar dingen die er anders kunnen zijn aan mijn lijf.
laat je niet voor de gek houden door je lichaam hoor meis. wij zwanger-willen-worden-de-meiden voelen iedere maand van allerlei kwaaltjes zo dat we zouden zweren dat we wel zwanger moeten zijn, maar dan toch weer die teleurstelling. Niet te veel zoeken, maar probeer het over je heen te laten komen (al weet ik dat dat bijna onmogelijk is...haha) succes, Daan
Eigenlijk weet ik dat ook wel, maar het valt zeker niet mee En dan zit ik nog maar in ronde twee! Ik sprak van het weekend mijn moeder (zij weet niet dat we bezig zijn) en ik vroeg aan haar hoe het was gegaan toen ze zwanger was van mij en mijn broertje. Dat stukje ongeduld heb ik niet van een vreemde. Ze was van mij meteen de eerste ronde zwanger en bij mijn broertje duurde het in haar ogen heel lang (2 maanden)
Die donker wordende tepels hoeft niet perse als eerste symptoom te zijn hoor, mijn tepels (tepelhof) is bij deze zw. schap helemaal niet zo donker als aan het begin van de zw. schap van mn dochter. Dus staar je nou niet blind op symptomen (makkelijk gezegd dan gedaan he, ik keek ook dagelijks naar mn tepels hoor ) Geduld is erg moeilijk maar meer kan je ook niet doen, probeer de tijd wat sneller voorbij te laten gaan door een drukke agenda te hebben met leuke dingen, dat is het enige wat je kan doen. Succes met wachten