Hallo allemaal, Ik ben 5 weken geleden bevallen van mijn dochter. En heb 4 weken gevloeit. Met de laatste 2 weken meestal bruin en soms wat roze, jullie kennen het wel Nu heb ik een week niet meer gevloeit. En nu heb ik sinds gister weer felrood bloed en het lijkt toch heel erg op ongesteldheid. Kan het dat het na een week teruggekomen is, lijkt me toch niet en dan al helemaal niet zo rood, vind het echt raar. Ik geef ook borstvoeding dan kan ik toch niet zo snel weer ongesteld zijn? Wie herkent dit? Maak me een beetje zorgen/ Liefsss
je kan gewoon weer normaal ongesteld worden met BV geven hoor is geen garantie.. als het echt weg was en opnieuw terug is dan kan je het denk ik wel zien als je menstruatie, je kan ook even licht hebben gebloed en door inspanning weer opnieuw zijn gaan bloeden..
Ja hoor, kan heel goed. ik heb 5,5 week gevloeid toen 3 dagen niet en toen ongesteld (weer helderrood). En ik gaf ook borstvoeding.
Duidelijk dus ongesteld, nu voel ik ook de bekende pijntjes. Wel snel had gehoopt dat het even weg zou blijven!