wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Hoi,

    Ik ben nu net vandaag de tweede ronde in gegaan...
    Maar heb een keurige cyclus van 28 dg, nu ben ik wel nieuwschierig wie dit ook hebben, of hebben gehad?
    En heeft dit positieve gevolgen op de zwangerschap? ;)

    Liefs Bianca 8)
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb geen nette cyclus maar als er verder geen complicaties zijn kan dit supervoordelig werken volgens mij !

    Succes met zwanger worden !


    L.sybje
     
  3. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had na de pil ook meteen een nette cyclus en werd in de 4e ronde zwanger ;)
     
  4. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had na het stoppen met de pil ook een keurige cyclus. Helaas nog niet zwanger, ik zit in ronde 6.
     
  5. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hallo,
    ik ben liesbeth (ik had me al voorgesteld)
    ook ik zit in de 2de ronde
    na het stoppen met de pil wel netjes ongesteld worden
    alleen mijn man en ik kunnen even niet klussen ivm een operatie van mijn man
    dus de 2de ronde zal wel niet succesvol zijn
    maarjah dan gaan we door voor de 3de ronde
     
  6. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik had de ontpil ronde 28 dagen, en toen de eerste ronde 30 dagen. Ben benieuwd dus wat deze ronde gaat brengen (hopenlyk 9 maanden :))
     
  7. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meis je bent niet meteen de eerste maand ontpilt hoor
    kan nog maar zo een paar maanden duren
    Ik had toen ik stopte de eerste mnden netjes 28 dagen daarna begon de ellende al mag ik og niet klagen
     
  8. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik had in de 2e maand ook een nette cyclus en werd toen ook meteen zwanger!

    veel geluk
     
  9. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    I know, maar ik noem em zo omdat ik toen al wel met de pil gestopt was, maar we t veilig deden ivm foliumzuur slikken enzo. Kan em dus nog geen 1e ronde noemen snappie ;)
     
  10. sab85

    sab85 VIP lid

    24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mijn eerste cyclus was ook netjes 28 dagen,
    en mijn 2e 26 dagen...

    en ik hoop dat mijn derde 9 maanden duurt :) :) :)
     
  11. Niet meer actief

    Helaas kan ik hier niet over meepraten.
    Zit nog steeds op mijn 1e ongi zonder pil te wachten.
    Pfff wachten duurt lang, vooral omdat ik eerder zonder pil altijd een cyclus van 26 dagen had
    Ben wel met de banner van 28 uitgegaan, maar die klopt nu dus ook niet meer :cry:

    Lijkt mij wel dat als je een regelmatige cyclus hebt, dat je beter kunt bepalen wanneer je het vruchtbaarst bent.
    Dan hoef je niet te gokken welke week je eisprong zou zijn, en dat lijkt mij al een voordeel opzich.
     
  12. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wil je geen schrik aan jagen hoor maar mijn cyclus was na het stoppen van de pil altijd 28 dagen rond, je kan er bijna je klok op gelijk zetten... en dat is nu al zo 18 rondes lang... dus neen, je kans op zwanger zijn hangt niet alleen af van de lengte van je cyclus al kan dit wel een teken zijn dat er qua eisprong enz bij jou niets mis is.
     
  13. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Och Marisha..kun je nagaan hé....pff 18 rondes lang al...dus al bijna 2 jaar!
    Nouw ja ben iig erg blij dat mijn ong. op tijd is gekomen!

    Jij veel sterkte (weet zo niet het juiste woord, maar je zulk me wel begrijpen ;) )

    liefs Bianca
     
  14. laupio

    laupio Bekend lid

    9 mei 2007
    604
    0
    16
    Dames, jullie hebben geluk met jullie korte cyclussen, ik wacht nog steeds, zit nu op dag 93... pffff
     
  15. Jippeltje

    Jippeltje Actief lid

    23 jul 2007
    122
    0
    0
    Hoi Bianca

    Ik heb jarenlang de pil gebruikt, toen een tijdje niks, en toen 2 jaar de nuvaring. Zit nu weer keurig zoals het boekje aangeeft, op 28 dagen in mijn cyclus...ben sinds april 2007 gestopt, dus in ronde 4...
    afwachten dus, ik denk niet dat het sneller zal gaan als je precies op 28 dagen zit, maar hopen doe ik het natuurlijk wel !

    SUCCES :D
     
  16. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Ik heb 1 cyclus van 27 dagen gehad voor ik zwanger werd van mijn dochter.
     
  17. Anouk07

    Anouk07 Lid

    30 jul 2007
    40
    0
    0
    Ik ben sinds mei gestopt en eerst "ontpilt" een maand ook. Juni gelijk netjes 28 dagen cylcus (mei 2/31 vage cyclus) ook nog een maand eromheen geklust haha en juli is de eerste ronde dus Hoop dat het dit weekend raal blijkt maar denk het niet...heb gsiteren negatief getest maar was nog wat vroeg ook. Wel veel buikpijn gehad maar verder niets van tekenen gevoelt...hoop wel dat "het" snel goed komt en dat de 28 daagse cyclus positief mag zijn...
     

Deel Deze Pagina