ons zoontje van 3 maanden kruipt omhoog in zn bedje. Hij slaapt in een puckababy, maar alsnog kruipt hij makkelijk omhoog. Heb het einde van het matras al stukje omhoog, maar daardoor ligt hij overdwars in bed. Doordat hij omhoog kruipt, komt hij dus boven zn lakens uit en krijgt het koud en wordt wakker. Voor hem niet, voor mij niet fijn. Hij wil dan ook meteen een flesje, dus maak dan een klein flesje extra. Heeft iemand tips om dit te voorkomen? Gebeurt ook niet iedere nacht, maar 2-3x per week.
Warmer aankleden zodat een deken niet nodig is? Mijn dochter gaat ook het hele bed door dus die ligt nu gewoon in een hele warme slaapzak.
Ik wilde zeggen een slaapzak maar hij ligt in een puckababy zie ik. Misschien een warmere pyjama dan? Overigens als hij honger heeft dan wordt hij toch wel wakker
Hier kruipt hij ook omhoog, brabbelt wat en valt weer in slaap Maar hij ligt ook in het herfst gedeelte van de puckababy, dus snel koud zal hij het niet krijgen. Zou hem inderdaad warmer aankleden en wat Blijdorp zegt...met honger hoor je hem sowieso wel.
Ik heb mijn kinderen altijd bovenin het bed gelegd. Vonden ze allebei fijner. Iets met geborgenheid als ze tegen het hoofdbord lagen, denk i.
M8jj zoontje van 4.5 maand deed het ook. Uk orio tegenwoordig het uiteinde van zijn slaapzak tussen het matras. Maat dat gaat lastig met een bakerzak. Haha
Volgens mij mag je niet zijn slaapzak tussen het matras stoppen omdat hij zichzelf zo vast kan draaien
Je kunt het niet echt voorkomen Zou hem idd warmer kleden en de lakens uit bed halen. Dan maakt het ook niet meer uit.
Heb hem nu in zn normale winterslaapzak gestopt. Dus sowieso warmer. En zijn droomschaap ligt nu aan de kant waarheen hij altijd opdraait. Heeft enorme voorkeurshouding, dus ook geen kans dat hij erin stikt. (Slaapt nooit met zijn hoofd naar rechts). Hopelijk blijft hij nu een beetje liggen
Omdat hij het anders koud krijgt en met zijn hoofdje tegen de spijlen aan ligt. Dat is ook de reden dat hij wakker wordt. Als hij niet omhoogkruipt wordt hij ook niet wakker (ook niet voor een fles overigens). Dus echt voor hemzelf, dat hij gewoon lekker warm blijft en lekker ligt. Wij zijn allang blij dat hij verder super goed slaapt op deze leeftijd!
Onze oudste ging dit ook bij 3 maanden doen. Ik had ook niet echt een oplossing maar bij 4 maanden moest ik uit gaan baketen omdat hij ging rollen en toen een winterslaapzak aangedaan. Was het probleem opgelost haha. Van 4 maanden tot 2,5 jaar alleen in slaapzak geslapen. Hij ging altijd z'n hele bed door!