Nou het moest echt.... Noah zijn haartjes waren zo lang dat het over zijn oortjes begon te groeien en helemaal naar beneden over zijn voorhoofd, als ik een kuifje maakte dan was deze ook veel te lang aan het worden. Dus stoute schoenen aangetrokken en de tondeuse gepak op het langste standje gezet en zijn mooie koppie geschoren.... Zelfs op het langste standje ging er nog minstens de helft af Toen ik al die mooie lokken op de grond zag vallen had ik SPIJT! Nu kan ik niet meer lekker met mijn vingers door zijn haren gaan en weg is het BABY koppie, nu is het echt een kereltje met zijn nieuwe coupe! Alhoewel zijn haartjes nu super mooi zitten en het hem echt staat vind ik het zo zonde dat zijn babylokjes eraf zijn...... zou ze bijna terug willen plakken één voor één. Pffff heb echt het gevoel dat ik afscheid moet nemen van mijn BABYTJE en dat daar een kereltje voor in de plaats komt, moet soms echt even slikken, HET GAAT ALLEMAAL ZO SNEL BAH! Zal wel aan mij liggen Vind het best moeilijk om het babyTJE los te moeten laten.
Heb je de haartjes als herinnering in een envelopje gedaan? Misschien een idee.. Ik heb mijn aller eerste babylokje ook nog! Xavièrs haar hoef ik gelukkig nog niet te knippen, lijkt me ook vreselijk! Maar Xavièr heeft krullen, dus dat duurt nog wel even voor het in zijn oogjes komt... maar ik snap je wel! het ligt echt niet aan jou!
Ik snap je heel goed hoor! aan de ene kant ben je hartstikke trots dat ze veel leren en zo hard en groeien, maar aan de andere kant gaat het allemaal ook veel te snel.
Mijn zoontje's haar is ook lang, ik laat het lekker groeien (ook een optie) Ik houd niet van gestylde jongetjes.
Hahaha.. hier ook. Elian zijn haar groeit nu langzaam over zijn oren maar ik laat het lekker groeien. Hopenlijk begint het dan ook snel te krullen
Heb een fototje in mijn album gezet, hij zit zeeeeeer geconcentreerd naar Fifi te kijken op de tv ... de foto is niet echt heel erg duidelijk maar goed...
Eva's haar moet eigenlijk ook wat korter, het zit regelmatig in haar ogen (niet dat ze er last van heeft), maar ik wil dat helemaal niet! Ik denk dat ik het voorlopig lekker laat groeien .
Wat een knap ventje Vind het altijd wel leuk, kindjes met iets langer haar... Maar het staat 'm goed hoor!
Ja ik vind wat langer haar ook wel leuk maar dan moet het eerste even nog wat meer worden zodat er ook een beetje model in komt Hij heeft al best wel wat haar, is de laatste tijd hard gegaan maar de haartjes die er al vanaf geboorte zaten waren ECHT lang Moest ze ook weer missen gisteren bij het haren wassen Was het maar een meisje deed ik er gewoon een speldje in
Ik herken het hoor,dat afscheid nemen van dat babytje. Toen Lieve echt een dreumes begon te worden miste ik soms echt dat lieve kleine babytje dat lekker komt kroelen enzo. Maar dat kroelen doet mevrouw alleen wanneer zij er zin in heeft. Ze is nog nooit naar de kapper geweest omdat het niet nodig was maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt.