Nog steeds knaller of lichter?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 82Noor, 30 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ik ben nu waarschijnlijk rond de 7 weken zwanger en dacht laat ik nog eens een keer een testje doen. Het streepje kwam direct tevoorschijn toen de urine erin liep maar de streep lijkt iets lichter dan de controlestreep terwijl die eerst bij een andere test volgens mij net zo donker was. Was ober overigens geen ochtend urine en al twee glazen melk en twee glazen water op maar zien jullie dit als een knaller?

Bijgevoegde bestanden:

2. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Bij een te veel aan HCG wordt het streepje ook lichter. Vaker voorbij zien komen bij meiden die verder in de zwangerschap zitten. Zou me er vooral geen zorgen over maken als je geen verdere klachten hebt.

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Hij kan nog donkerder (teststreep donkerder dan controlestreep). Maar ik denk dat je met 7 weken zwangerschap dat punt al voorbij bent en dat je al vrij veel HCG in je lijf hebt en dat de test het niet meer 'aankan'.

4. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ik heb verder geen klachten. Niet super misselijk, alleen af en toe met vlagen, maar wel pijnlijke borsten etc. Ook geen bloedverlies. Af en toe wel een beetje een zeurend gevoel in mijn buik en rug maar dat heb ik vanaf het begin. Misschien was mijn urine iets te verdund. Wel kwam het streepje dus echt meteen te voorschijn. Urine raakte het deel van de test streep en daar was ie al. Nou ja, ik zie het wel. Dinsdag naar de vk. Vind het allemaal heel spannend.

5. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Geen zorgen maken dan.. Idd op den duur is je HCG gehalte te hoog en kan de test dat niet meer aan. Probeer het los te laten, hoe lastig dat ook is.

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ik had bij 7 weken een hele lichte test. Paniek maar niks aan de hand!

7. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ok ok... Ik ben ook eigenlijk helemaal niet voor die testen voor van alles gebruiken en daar conclusies aan verbinden maar soms moet je voor je gevoel nog zo lang wachten dat je dan toch iets wil doen om jezelf gerust te stellen of zo. Bedankt in ieder geval voor jullie reacties.

8. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Ik had getest met kruidvat en pas heel laat werd de streep donkerder.Maar dat was met 5 weken. Misschien bij jou ook?
    Bij mijn verloskundige bieden ze altijd een vroege echo aan. En deze is tussen de 6 en 8 weken. Dat kun je ook doen toch? Ik heb gister een erg gehad. Het hartje klopte en alles is goed. Zo mooi om te zien. Is beter dan testen.

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    met 7 weken worden ze juist lichter. dat is normaal :)

10. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ik heb ook een vroege echo. Ik ga er aanstaande dinsdag heen. Dus nog maar een paar nachtjes slapen.

Deel Deze Pagina