Nog steeds koemelkallergie?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jada, Oct 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jada

jada Actief lid

Jan 30, 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Mijn zoon is nu 10 maanden en krijgt nog steeds pepti.Nu heb ik pas geleden nutrilon hypo allergeen gegeven en toen zat in zijn ontlasting allemaal witte stukjes(onverteerde melk).Betekent dit nu dat hij nog steeds allergisch is?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Heeft hij verder geen reactie gegeven op de Nutrilon Hypo Allergeen?

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bij allergie ga je met de speciale voeding op z'n minst door tot een jaar. Dan ga je provoceren, maar niet op eigen houtje, altijd onder begeleiding van een arts!

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij zijn met de Nutramigen tot 1 jaar door gegaan en toen onder begeleiding in het ziekenhuis melk gaan geven. Vaak lustten ze dit niet omdat Pepti e.d. zuurder smaakt dus had ik ook karnemelk bij me.
    Ik ben een hele dag geweest om te provoceren. Eerst op zijn huidje en later met kleine beetjes.

Ik zou het nooit zelf gaan proberen.

Ten eerste je kindje mist niets, er zijn zoveel vervangende produkten en ten 2e bij een heftige reactie (shock) kan je maar beter medici in de buurt hebben.

Dus mijn advies, met 1 jaar provoceren in het ziekenhuis. Dat zal bij ons met de 2e ook gebeuren.

5. jada

jada Actief lid

Jan 30, 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Ik moet 15 november naar het ziekenhuis voor een hele dag en de week erna weer. Behalve wat stukjes in zijn ontlasting was er voor de rest niets veranderd,want wakker zijn is die normaal ook al bijna de hele dag.De arts vertelde wel dat vaak moeders al eerder voor het 1e levenjaar zelf soms wat koemelkproducten geven,vandaar mijn vraag.

Share This Page