nog steeds krampjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce26, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    me kleine ventje heeft nu nog steeds last van krampjes toen ie 6 weken was zijn we op advies van cb nutrilon omneo gaan gebruiken maar de krampjes worden niet minder en hij is nu al 3mnd iemand een idee wat ik kan doen tussendoor is het een vrolijk mannetje maar die krampjes verpesten het dan is het echt brullen sab-simplex had ik besteld maar tot op de dag van vandaag niet binnen gehad moet ik overgaan op andere voeding?
    bedankt alvast joyce

2. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Beste Joyce,

Zielig is dat he? En voor je zelf erg vermoeiend. Dewi heeft tot 4 maanden erg last gehad van krampjes. Wij hebben werkelijk alles geprobeerd, druppels/poeders/kruikjes/osteopaat etc. Helaas hét wondermiddel nooit gevonden, MAARRRR het gaat over. Echt waar!

Sterkte meid!

Groetjes Cindy

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft er ook erg lang last van gehad. wij konden ons een eind redden met VSM en verder deed ik een krijg onder me trui vastmaken met een riep en liep zo rondjes met daan door de kamer en vaak ook lekker op de bank Daan werd dan heel rustig

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi nou vandaag was weer een ramp en af en toe heb ik het idee dat het erger word in plaats van minder in het begin als ik hem tegen me aan hield en zn speentje gaf werd ie wel rustig op den duur en viel die zelfs soms in slaap maar vandaag wou die zelfs zn speentje niet hebben op een gegeven moment ben ik met hem mee gaan huilen ik was op mede doordat ik vandaag bericht kreeg dat me oma overleden is dus het was dubbelop en me mannetje met pijn en het verlies.
    het rare is trouwens wel dat snachts hij heerlijk doorslaapt dan is er dus niks aan de hand iemand een idee hoe dat kan? overdag flink veel krampjes en snachts hoor je hem niet.
    groetjes joyce

5. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Gecondoleerd. Heel veel sterkte.

Ik herken het helemaal hoor meid. Ik heb ook wel eens met Dewi in mijn armen staan huilen van "wat moet ik nou met jo"? Ik weet het niet meer" Heel herkenbaar helaas. En ook Dewi sliep 's nachts prima, kwam alleen voor 1 voeding (nog steeds.....)

Bij Dewi hielp het nog het beste om idd met haar buik aan buik te zitten/liggen en lopen en bij voorkeur mijn pink in haar mond (ze wilde toen nog geen speen).

Echt je moet er even doorheen, en als die krampjes voorbij zijn is het genieten! Voor jou én de kleine!

Nogmaals sterkte!
    Groetjes Cindy

Deel Deze Pagina