Wie herkent dit.. vlokkerige afscheiding voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IkbenIk, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkbenIk

IkbenIk Lid

11 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Staat een beetje raar in de titel/onderwerpkopje, maar ik moet nog een week voor mijn NOD en heb steeds als ik naar de wc ga dikke vlokken (kwakkerig... sorry voor mijn taalgebruik maar kan het niet anders omschrijven) afscheiding... wie heeft dit ook wel eens gehad of wie weet wat dat betekent?? Ik weet ik kan niet anders doen dan nog een week wachten.. maar ben zo verbaasd, heb dit nog nooit eerder gehad..:)

Thnx girls ik lees graag jullie reacties

Liefs Ik:)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik had bij beide zwangerschappen troebele urine om het dan zo maar even uit te drukken.

Maar je kunt ook vlokken in je urine hebben bij een (beginnende) blaasontsteking.
    En voor dat er de reactie komt dat je dan pijn bij plassen moet hebben........ik heb bijna nooit pijn gehad bij plassen terwijl ik al ongelooflijk vaak blaasontsteking heb gehad.

Ik wil je niet bang maken, maar ik zou er heel eventjes op letten.

Maar natuurlijk hoop ik dat het gewoon een zwangerschap betekent voor je!!!

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik heb dat ook gehad deze ronde, alleen weet ik niet wat het betekend (cyclus is nog niet afgelopen ofzo). Dus ik blijf wel even volgen, kijken wat andere zeggen.

4. IkbenIk

IkbenIk Lid

11 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee t is niet in mn urine.. is echt afscheiding... ik noem t vlokken maar t zijn meer
    dikke witte "kwakken" hihi...(lekker praatje) vroeg me af of dat wellicht iets met zwangerschap te maken kon hebben :)

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee,ik had wel meer last van afscheiding maar dat was gewoon vloeibaar/dun.

6. IkbenIk

IkbenIk Lid

11 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

Het is overgegaan van dikke witte afscheiding naar normaal vloeibaar witte afscheiding.. denk dat het voorbereiding is op menstruatie nu... maar hoop toch dat er een andere uitslag gaat komen aan het einde van de week, begin wel mega gevoelige tepels te krijgen maar hahaha.. kan ook zijn dat ik gewoon tekenen wil voelen en dat ik in de maling word genomen door mezelf en mijn eigen lichaam... Nu nog 6 a 7 dagen wachten, pffff duurt zooooo lang hahaha....

Ciao ikke

Deel Deze Pagina