K k k k koud

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben echt net een ijslollie.

al de hele avond zit ik de blauwbekken. De verwarming staat op 23,5:) het een deken over me heen en nog krijg ik het niet warm.

ik weet dat de warme van mij naar dat kleintje gaat maar waarom moet dat dan zoveel? een beetje warmte voor mama mag toch wel?;)

nog meer kou kleumen?

2. Luja

Luja Niet meer actief

Hiero :(
    Verwarming op 22 graden, dikke thermolegging en wollen jurkje met een vest erover, lig op de bank met een dekentje over me heen en NOG kippenvel!!heel irritant, ik word niet warm, ook m'n kersenpittenzakje uit de magnetron helpt niet.

Maar buiten met m'n winterjas aan heb ik het niet koud... Snap jij het??

3. Loy

Loy Lid

14 nov 2012
    75
    0
    6
    Amsterdam
    Hier nog eentje! De hele dag door aan het bibberen brrrrrrr :(

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Lekker een hete douche nemen en dan snel je bed in!

Heeerlijk!:D

Ondanks dat toen in hoogzwanger was t heeel warm had
    Ben ik in niet zwangere toestand een echt koukleum en heb t alleen in de zomer niet koud..

5. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 23C !!

6. Username

Username Niet meer actief

Oh dat hb ik ook gehad. Wekenlang ijskoud. Bibberend op de bank, met dikke truien en n deken en ik had het nog koud.
    Nu heb ik er sinds een paar weken gelukkig geen last meer van.

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Heb ik de eerste tijd van de zwangerschap ook last van gehad.

Volgens de bakerpraatjes wordt het dan een jongen; is bij ons uitgekomen :p

8. Username

Username Niet meer actief

Grappig! Wij verwachten een meisje. Nu meerdere echo's gehad en ze komen steeds op een meisje uit. Ik ben benieuwd.

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Normaliter ben ik een koukleum, maar ik heb het heel de zwangerschap nog niet koud gehad... Nu al helemaal niet.... Ik vind het echt heerlijk met de ramen open! :)

10. Sopann

Sopann Niet meer actief

Als ik het 's avonds koud heb ben ik eigenlijk gewoon moe. Enige remedie: hete douche en een lekkere kruik in bed.

Verder kan ik je niet helpen. Voor de zwangerschap was ik Miss Koukleum herself, maar nu heb ik het steeds zó warm!! 18 graden in huis en ik voel me het meest op mijn gemak. De zomer was ook hel... Net als nu bij mijn schoonouders. Zelfs in bikini zweet ik me daar kapot.

En het is een jongetje ;)

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben een echte koukleum maar ik vind het nog goed meevallen en dat heb ik nog nooit meegemaakt.
    het is niet dat ik het warm heb maar heb het minder koud dan andere jaren, normaal slaap ik nu met een dik deken, nu nog niet

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Idd! Rot kou :(

13. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ik heb dat ook! Echt zo koud! Brrr!

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier idem.

Ik loop zelfs in huis (20 graden) nog lekker de hele dag rond op mijn blote voetjes. 'S nachts hebben wij ons slaapkamerraam op een kier en lig ik vaak met mijn benen buitenboord, omdat ik het zo warm heb.

Sterkte voor de koukleumpjes onder ons!

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier ook, vanaf t moment dat ik zwanger was stond mijn innerlijke termostaat gewoon op 32gr...pfffffffff heet dat ik het had...

...nu weer brrrrrrr

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha vervelend he :p mn vriend werd gek snachts moest het raam oprn anders had ik t zoooo warm, kon ik echt niet slapen haha
    Ik zat kerstkaarten te schrijven in topje en broek met de balkondeur wagenwijd open hahaha

Moet er nu echt niet aan denken:$

17. Hier ook een koukleum! Jeetje en dan is het hier nog gemiddeld 14 graden overdag.. maar gisteren had ik 3 lagen aan en ik zat tegen de verwarming aan en nog zat ik te bibberen! Ik drink altijd extra veel thee als ik het koud heb, en kruip lekker onder mijn dekentje op de bank :)

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zit het liefst de hele dag voor de blaaskachel hier in huis.
    Snachts heb ik het wel snel heet jammer genoeg. :p

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    probeer thee te trekken van verse gember. Dat verwarmd je lijf van binnenuit en het is ook nog eens goed tegen de misselijkheid.
    Het is wel een uitgesproken smaak waar je aan moet wennen.
    Verder heb ik veel van die goedkope fleece dekentjes die je bij de wibra en zeeman kunt kopen en daar lig ik lekker onder als ik op de bank tv kijk :D heerlijk met de kat op schoot

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook een koukleum :D Is nog niet meer of minder geworden tijdens de zwangerschap.. Hoop dat het nog wel veranderd.. Heb het liever warm :D (Zeg ik nu ;))

Zit nu ook met pantoffels en shirt + trui + dik vest aan.. Verwarming hier op 21.. Maar heb nog wel koude vingers..

Zo lekker verkassen naar het bed met de winterdeken en een dikke pyjama.. En liefst ook nog met m'n sokken erbij aan :D

Deel Deze Pagina