nog steeds last van hechting of onderste

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jmm, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    heb nog steeds last/pijn van hechtiging of waar het ingeknipt was , vooral als ik kook dus sta of zit , liggen minder zeer doet het dan ?
    Heeft er iemand tips voor me wat te doen, kan het onstoken zijn ofzo of een stukje losgeraakt is?
    en wat voor tips hebben jullie om die zeurende pijn weg te halen ?

groetjes jmm

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb er ook best lang last van gehad hoor,....duurt toch wle even en je kunt er niet veel aan doen helaas...
    Maar als jij het niet zou vertrouwen even naar de ha gaan...misschien is het te strak gehecht?

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier heeft het ook wel een tijdje geduurd voor het minder werd. Ik weet niet of je nog op nacontrole moet bij de VK, maar anders eens vragen of hun willen kijken? En anders zou ik even langs de HA gaan.

4. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    volgens mij is het ontstoken ook, wat ik las ?
    moet vanmiddag toch naar consutatiebureau , ga gelijk even eerder langs bij de verloskundige ?

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey,

Bij mij waren de binnenwaartse hechtingen ontstoken ze waren eigenlijk oplosbaar maar dat was niet gebeurd zal ff bij de vk of ha langs gaan kunnen ze ff een kijkie nemen....

Timo is nu iets meer dan 14 maanden maar bij het sexen voel ik het af en toe nog...

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij mij deden de ontsteking echt gemeen pijn. Stekend. Maar een zeurende pijn heb ik veel langer gehad. Nou had ik een totaalruptuur, maar geloof dat ik maanden last heb gehad als ik wat langer moest staan. Zitten ook op zachtere stoelen/bank. En tot een jaar had ik er last van tijdens mijn menstruatie..
    Weet niet of het echt steekt, of meer een zwaar gevoel is onderin..

7. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    een zeurend gevoel ,

8. Alita

Alita Niet meer actief

bel gewoon even je vk op meid...

9. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Werd de pijn erger wanneer je lang stond of liep? Heb ook last van zeurderig gevoel, maar vraag me af of het de hechtingen zijn of misschien iets met mn bekken.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zeurderig gevoel op je onderkant kan je bekken zijn. Goed je bekkenbodemspieren trainen. 't Schijnt ook een hormoonkwestie te zijn. Ik heb het sinds de vorige zwangerschap steeds gehad de eerste 2 dagen als ik ongesteld was en nu in de zwangerschap ook aardig last van bij lang stil staan.

Wat betreft de knip, dat heeft hier 10 weken geduurd voor die genezen was en was de eerste tijd nog wat gevoelig.

11. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    , heb wel een paar tips meegenomen bades groene en zalfje depanthen en dat verzacht zeker helpt erg bij mij goede tip lieve meiden/moeders thanks!!!
    Voel er bijna niks meer van van de pijn , maar ga iddegeval naar de gynacoloog dan weet ik zeker wat het is
    gr jmm

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hey TS, ik heb ze ook best wel lang gevoeld, had er de eerste 12 weken nog best wel last van en daarna is dat gezakt.. dus kan ook gewoon even duren!
    als je het niet vertrouwt zou ik het bij de vk of huisarts navragen

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ik wil je niet afschrikken .. maar bij mij duurde het wel een jaar voordat alles weer gewoon was. Nu was ik wel behoorlijk ingeknipt....

Maar wie weet ben je te strak gehecht enz..gewoon even laten nakijken

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij mij wa shet vrij snel genezen, alleen idd nog wel als ik erg lang stond dat het zeer deed van onderen, of als ik een lange dag gehad had, dan 's avonds voelde ik het nog.

Het heeft wel een maand of 3 geduurd voor het hier helemaal over was.

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik heb na een week de verloskundige de hechtingen eruit laten halen.daarna nog 1middag pijn van het eruit halen en daarna over.

16. Alita

Alita Niet meer actief

het ligt er ook wel aan hoeveel je ingeknipt bent natuurlijk....ik was heel erg ingeknipt omdat er een vacuum is gebruikt...dan duurt het helen ook wat langer

Deel Deze Pagina