zooooo moe!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door zwangervan4e, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik ben 3 mnd geleden bevallen van ons 3e kindje, ik geef. Bv en ze krijgt iedere 3 uur voeding, s nachts komt ze maar 1x. Ik begin maandag weer met werken, maar ik ben zoooo moe ik ben constant ziek, heb kapotte mondhoeken dat gaat maar niet over. Ik heb de hele dag hoofdpijn. Ik ben gewoon kapot ik eet en drink goed maar val als een gek af ( dat vind ik niet heel erg hoor) maar ik word een beetje geleefd op hetoment. Wat kan ik doen tegen die moeheid? Ik heb een schildklier afweiking die is onder controle. Wat kan het zijn? Na mijn vorige bevallingen had ik dit niet. Nu is onze dochter wel heel ziek geweest na de bevalling en heeft moeten vechten voor haar leven en dan word je gevoelsmatig wel 10 jaar ouder in een week. Ik val mijn man vaak huilend in de armen als hij thuis komt ik ben doodop. Hij neemt deze week een dagje vrij zodat ik kan slapen maar 2 weken geleden heeft dit.ook niet grwerkt al was het wel fijn! Ik heb nu mijn 4e griep te pakken sinds de bevalling. Ik slik al vitamine maar niets helpt.wie weet nog iets?

2. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Jeetje wat heftig...Ik vraag me af of het goed is om al te gaan werken als je je zo voelt.
    Je lijf is heel druk bezig met je herstel en daarbij ook nog borstvoeding geven. Misschien vraagt de borstvoeding teveel van je lijf?
    Ik weet het niet hoor, maar in deze situatie zou ik stoppen met bv geven.
    Misschien kan je je bloed laten testen? Wie weet heb je pfeiffer of bloedarmoede.
    Sterkte meid in iedergeval!

3. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Jeetje...zou je niet even langs de huisarts gaan? Klinkt niet echt tof dit. En als je niet kan werken, dan kan het nog niet. Ziek melden. Eerst zelf fit zijn, daarna komt het werk wel weer.

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Nou in mei hoor ik of ik een vaste aanstelling krijg, en ben zo bang dat als ik me ziek meld ik eruit vlieg en heb een hele leuke baan, en ergens ook wel zin om te werken. Maar ben ba.g dat ik dan s avonds nog eerder naar bed moet als mijn kinderen. En nu ga ik al om 21.00 uur. Naar de huisarts zou kunnen maar die stuurt me toch weg me tja alle jonge moeders zijn moe.

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Niet alle huisartsen zijn zo, je hebt 3 kinderen en bij de vorige was je er ook niet zo aan toe neem ik aan. Ik zou eisen dat er in ieder geval een bloedonderzoek wordt gedaan.
    Sterkte en beterschap!
    Oja, en als je werkgever echt blij met je is maakt een ziekmelding weinig uit, tenzij het echt chronisch is en je niet meer goed functioneert. Hier kan jij natuurlijk ook weinig aan doet.

6. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi ik herken het helemaal

5 weken bevallen van onze 2e dochter. Ze heeft ook moeten vechten voor der leven en een zware bevalling wat op een ks is uitgekomen

geef ook bv en ze huilt heel veel, blijkt reflux te hebben dus nu onder behandeling van een osteopaat.

vorige week erge ruzie gehad met manlief omdat ik alles opkropte en iedereen zei maar gaat goed he nou toen bij manlief kwma alles eruit

merk ook dat ik weinig aandacht geef aan andere dochter, en dit laat ze ook wel merken.

heb besloten om af te bouwen met bv, sinds afgelopen maandag

Deel Deze Pagina