nog steeds 'last' van mijn MK?

Discussie in 'Miskraam' gestart door nirak, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    Hallo dames,
    weet niet precies wat ik nou weer heb?!
    3wk geleden heb ik een mk gehad was 10wk zwanger..
    sinds kort ben ik duizelig heb hoofdpijn echt raar, maar ik ben nog niet klaar
    ik vloei een raar dik wit goedje (ruikt soms best zuur) sorry klinkt goor daarom duurde het ook zo lang voordat ik dit berichtje stuur
    mijn man denkt dat we weer zwanger zijn omdat ik bij onze 1e zwangerschap ook steeds duizelig was..
    ik denk het eigenlijk niet want k vloeide toen ook niet dat witte spul
    hoop op een reactie
    liefs

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meid,

Vervelend he die onzekerheid?!
    Ben jij gecuretteerd of is het zelf los gekomen?

3. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    Friesland
    hoi hoi,
    idd erg vervelend wat duurt het ook lang allemaal dan hé.. het is zelf gekomen net voor kerst en tijdens kerst hebben we het vruchtje/kindje gevonden..
    raar allemaal zo ineens helemaal gelukkig en zo ineens weer verdrietig...

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb een beetje hetzelfde.
    Op 24 december ben ik begonnen met vloeien. Dag erna alweer over. 30 januari voor echo geweest bij gynaecoloog en vruchtzakje en embryo waren nog zichtbaar, maar geen hartacie.
    Weer een week moeten wachten en 8 januari weer een echo gehad. Vruchtzakje was al weg, maar had alleen 1 januari een druppel bloed verloren. Moet het toen echt verloren zijn, maar niets gezien.
    Ik was dan nog maar 6,6 weken zwanger, maar heb ook geen stolsel verloren.
    Na de 8e moest binnen een week mijn menstruatie opgang komen omdat ik nog veel dik slijmvlies heb. Donderdag is dat een week geleden. Ik word gek.
    Nu belde ik gister de vk en kan ik morgen weer terecht voor een echo. Als het nog aanwezig is (moet wel, want ben niets meer verloren) en er is plaats, dan kan ik nog gecuretteerd worden. Anders donderdag of vrijdag.

Kan dit bij jou ook niet het geval zijn dat je nog veel dik slijmvlies had?
    Geen idee hoor, maar mijn vk zei dat ik echt nog een menstruatie moest krijgen.
    Succes!

5. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    Friesland
    hay annie,
    gatsiedarrie, wat vervelend.. ben ik er nog makkelijk 'afgekomen' klinkt heel raar weet niet precies hoe ik het anders moet verwoorden..
    ik begon te vloeien raar bruin bloed later die dag was het rood ben naar een huisarts gegaan (was op vakantie dus kon niet naar mijn gyn.) hij kon mijn vruchtje niet vinden die heb ik 2dagen daarna verloren/gevonden dus hij was er nog wel hoop voor jou dat ze het gewoon niet goed konden zien/horen zodat alles nog goed is..
    heb echt een hele nacht weeën gehad vooral in mijn rug was echt vreselijk weer een week later ben ik naar mijn gyn. geweest en die zag dat mijn hele baarmoeder leeg was ook geen dikke slijm wand meer
    ben jij al bij je VK geweest? hoop dat alles goed is
    laat je het nog weten?!
    sterkte

6. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    hoi
    ik heb het ook gehad.
    ik had ook 10 weken moeten zijn het kwam bij mij gelukkig ook vanzelf.
    maar heb er ook nog last van gehad , mijn man dacht ook dat ik weer zwanger was maar dat is niet zo de verloskundige zij dat meestal als je ongesteld bent geweest dat het dan over is.
    en dat klopte werd 32 dagen na mijn miskraam ongesteld en daarna was het zogoed als over.
    hoop dat het snel goed komt.
    groetjes veronique

7. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    Friesland
    Ehyz veronique,
    32 dagen later hoelang was jou cyclus normaal gesproken dan? gelukkig dat alles toen weer goed was/nu is.. spannend nog maar 4 dagen en dan kan je testen! succes groetjes

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb gister een verwijsbrief gehaald en moet zo naar de gynaecoloog.
    Misschien word ik straks nog gecuretteerd als er plaats is en het nodig blijkt te zijn en anders morgen of overmorgen.
    Er was geen vruchtzakje meer aanwezig en wil nu afsluiten, dus gaan ze het dikke slijm weghalen.
    Ik hou je op de hoogte. Moet nu op gaan schieten.

9. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    Friesland
    succes en veel sterkte

10. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    @ nirak
    ik weet niet echt mijn cyclus ik ben maar 1 keer ongesteld geweest nadat ik met de pil stopte en toen was ik al zwanger maar die ene keer dat ik ongesteld ben geweest was mijn cyclus 28 dagen.en 28 dagen later had ik een positive test in handen
    ja zeker spannend maar denk dat het deze maand niks word heb een flinke griep gehad precies in mijn vruchtbare periode dus mag wel veel mazzel hebben als ik nu zwanger ben.
    hoop wel dat het weer zo snel gaat als de eerste keer dat ik zwanger was was jij snel zwanger ?

11. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    Friesland
    mijn man is ziek en slikt daarvoor medicijnen we moesten eerst minderen en kijken of zijn lichaam dat wel aan kon toen over op een ander medicijn hadden we zaad ingeleverd.. en toen bleek dat maar 4% van zijn zaad leefde en rondjes zwom dus eigenlijk hadden we geen kans op een zangerschap :( toch was ik gestopt met de pil en 3maanden later waren we zwanger :) dus ging best snel! opnieuw een zaadtest gedaan tussendoor hij slikt nu helemaal geen medicijnen meer en nu is het goed! maar dat hadden we al door want we waren zwanger :)
    helaas kan hij niet heel lang zonder medicijnen dus we hopen snel weer zwanger te zijn kan hij weer aan de medicijnen blijft hij 'gezond' en krijgen we een kindje (als alles nu wel goed gaat)
    anders moeten we ong. nog een 2 a 3 jaar wachten (en ik vind een maand al lang)
    hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn toch niks mooier dan weten dat er een klein mensje in je groeit :)

12. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    jeetje meid dan is het helemaal te hopen dat je snel zwanger bent.
    ik zal voor je duimen misschien dat het helpt.
    er is inderdaad niks mooier als een kindje in je buik het is voor mij al even geleden maar mis het nog iedere dag.

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik ben vandaag naar de gynaecoloog geweest voor een echo. Het is allemaal heel vaag bij mij.
    Vorige week zat er nog veel dik slijmvlies in mijn baarmoeder wat er binnen een week met een menstruatie uit moest komen.
    Na vorige week niets meer verloren en nu was op de echo te zien dat alles weg was. Ik hoef niet gecuretteerd te worden en ben daar heel blij mee, maar snap het allemaal niet.
    Waarschijnlijk hebben mijn hormonen het slijmvlies afgestoten en nu moet ik binnen twee weken gaan menstrueren (geen normale maar nog een deel van de miskraam).
    Daarna mogen wij er geloof ik weer voor gaan.
    Ik moest bloedprikken om de hcg-waarde te bepalen en moet volgende week terug voor nacontrole.

Meiden, ik hoop dat we allemaal snel zwanger zullen zijn en het 'echte' wondertje 9 maanden mogen dragen. Het is een wonder om zwanger te worden maar ook om te blijven. We moeten positief vooruit kijken al is dat soms moeilijk!

14. idioootje

idioootje Lid

29 dec 2008
    34
    0
    0
    Assistent Accountant
    Achterhoek
    Dat is heel erg vreemd Annie. Waar zou het dan het lichaam verlaten hebben? Het is allemaal zo bizar.

Hier ook; waarschijnlijk MK bij 5 weken op 24-12; 29-12 stopte het vloeien en 7-01 weer wat rozige afscheiding. Nu lijk ik een soort van ongesteld, dus dat is binnen 3 weken. Het is nog wel steeds bruin en niet rood.

Ik vind het allemaal maar niet te volgen...... en het is inderdaad 1 groot wonder als je zwanger wordt EN blijft!

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb ook echt geen idee hoe het eruit gekomen is, maar dat heb ik ook met het vruchtzakje. Ik heb na de 1e echo niets verloren qua stolsels. Op 1 jan alleen een druppeltje bloed. Daarna was het vruchtzakje verdwenen.
    Ik denk dat het slijm afgebroken is en in de vorm van afscheiding eruit gekomen is. Maar omdat mij werd verteld dat er een menstruatie ging komen ging ik daar vanuit.

Ik had jouw verhaal al eerder gelezen. Ook elke keer maar een beetje verlies. Wat hou jij als eerste dag van je nieuwe cyclus aan?

16. idioootje

idioootje Lid

29 dec 2008
    34
    0
    0
    Assistent Accountant
    Achterhoek
    Tsja, dat is een goeie; ik heb echt geen idee wat ik aan moet houden als begindatum. Ik hoop dat het nu doorzet en ik nu ongesteld wordt, maar het is nog maar steeds zo'n vage troep.
    Ik heb ook nog geen enkele echo gehad ofzo (dat durf ik niet; vind het dan zo definitief), dus ik weet ook niet hoe of wat.

Ben nu heel erg druk met werk en school, dus ik kan er niet teveel mee bezig zijn (en aan de andere kant geeft dat ook wel welkome afleiding).
    Maar het is allemaal maar vreemd. Ik vind het wel een hele fijne gedachte dat we in ieder geval zwanger kunnen worden....nu nog zwanger blijven..!

Deel Deze Pagina