Ongesteld en toch zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ieske00, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

13 december 2013 ben ik voor het laats ongesteld geworden. 20 januari had ik een positieve test. Op 28 januari s avonds had ik een beetje bruin verlies. Dat ging de 29ste door en de 30ste werd het iets meer. Met slijm en iets roder. Vanaf de 31ste tot nu zijn het maar een paar druppels donker bruin per 4 uur met af en toe een heel klein beetje slijm. Omdat ik me toch wat zorgen maakte ben ik donderdag de 30ste naar de VK geweest. Ik heb daar een uitwendige echo gehad. Naar flink wat zoek werk vond ze mijn baarmoeder en zag dat er iets in zat maar zonder hartactie. Morgen moet ik terug om te kijken of de baarmoeder leeg is. De miskraam was begonnen namelijk. Het bloedverlies mocht niet meer worden dan een ongesteldheid. Was dat wel het geval dan moest ik dag of nacht contact opnemen. Ik voel me verder prima. De ochtenden ben ik wel wat misselijk en ik kan slecht eten en tegen geurtjes. Sinds woensdag jl heb ik geen last meer van mijn borsten. Daarvoor waren ze erg pijnlijk. We zijn nu weer vier dagen verder, Het vruchtje is niet afgekomen en ik heb geen buikpijn gehad. Wat is jullie mening over mijn verhaal?

Alvast bedankt!

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Het lijkt inderdaad op een miskraam waarbij het vruchtje nog niet is afgekomen. De keuze is nu aan jou wat er verder mee te doen. Nog even afwachten of naar de gynaecoloog. De gynaecoloog kan met tabletten of een curettage je baarmoeder 'schoon/leeg' maken. Dit is een erg persoonlijke keuze. De 1 wil er het liefst zo snel mogelijk 'vanaf' zijn en de ander vindt het fijner nog even af te wachten. Maar dit zullen ze je tijdens de volgende echo wel gaan vertellen.
    Veel sterkte!

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina