Nog steeds maar 1,5 kilo aangekomen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Susannelilian, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ben nu 24 weken, en 4 kilo aangekomen. Waarvan 2,5 kilo in laatste 4 weken.... Begin nu pas een buikje te krijgen dat (bijna) niet in eigen broeken past. Dus eindelijk een zwangerschapsbroek gekocht.
    Als je normaal/goed eet en je ook goed voelt, geen zorgen maken! En anders een boterhammetje extra?

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jullie stellen me toch wel wat gerust, heel erg bedankt voor de vele reacties! Hopelijk krijgen we maandag de bevestiging door het hartje horen en over 2 weken door de 20-weken echo!

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Same, nu zo'n 5 kilo erbij. En buikje pas vanaf 23 weken echt duidelijk. VK zei al dat het nu waarschijnlijk wat harder gaat. Ik ben benieuwd wat ik 2 juli weeg bij de VK ;)

4. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Komt wel goed!
    ik prik nu pas Insuline en het bijkomen zal nu wel beteren. Heb ook slecht leverwaardes in bloed, maar mijn meid maakt het voorlopig goed. Geen zorgen dus. Je komt nog wel bij en het zegt niets over je baby!

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Geen zorgen maken. Ik ben in hele zwangerschap maar 9 kilo aangekomen. Pas rond 26 weken werd t wat zichtbaar dat ik zwanger was.
    Dochter lag verder naar achter zo werd me uitgelegd.
    Het weinige aankomen was natuurlijk fijn, maar dat zo laat pas zichtbaar werd vond ik wel erg jammer.

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Vind al die reacties echt heel fijn, heel erg bedankt en hopelijk wordt het bij mij ook snel duidelijker dat ik zwanger ben, dan het niet alleen duidelijk is in strakke kleding. ;)

7. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Zeker! Had ik bij mijn vorige zws ook. Zat toen na 2 maanden 7 kg onder mijn start gewicht!

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik ben nu 2 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap ging het ook na 26 wk pas echt hard.

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @emmaa: dat is lekker zeg, goed gedaan!

@Meijke: fijn hoor, maar vind de bevestiging van het aankomen wel fijn hihi. Maar als alles goed is maandag en vrijdag over een week, dan vind ik het allemaal prima! ;)

Deel Deze Pagina