Ik vraag mij af of er meer moeders zijn die werken in de horeca? Ik ben tijdens mijn zwangerschap mijn werk verloren en nu ben ik uitgenodigd op gesprek bij een horeca bedrijf. Het werk vind ik geweldig om te doen maar mijn vriend werkt ook in de horeca.. Hoe doen jullie dat met opvang?
Ik heb mijn moeder die kan oppassen. .. 2 dagen heb ik "kantoor uren" en gaan de kinderen naar een gastouder toe. Dit is variabeler dan een kdv en kunnen ze vaak ook eerder heen of later worden opgehaald..
Bedankt voor je reactie. Mijn ouders willen ook oppassen dus dat scheelt inderdaad! Ze zeiden dat we er samen wel wat op bedenken dus dat stelt mij wel gerust. Gastouder is ook nog een idee voor overdag inderdaad. Nou ja eerst maar eens op gesprek gaan natuurlijk!
Ik werk 20-24 uur per week in de horeca als leidinggevende. Twee dagen op kantoor en 1 dag op de werkvloer. Mijn man is visserman en is doordeweeks van huis en ik vind het prima te doen. Ze gaan twee vaste dagen naar de opvang en af en toe die derde dag, soms werk ik op zaterdag. Heerlijk. 😁
Toen ik alleen mijn oudste nog had werkte ik ook in de horeca en ook weleens s nachts en onregelmatig ik kon dit goed combineren betreft oppas dat waren de oma's en gastouder. Nu ga ik met nu inmiddels 2 kinderen als leidinggevende in de horeca werken en dat ga ik weer hetzelfde doen qua opvang met de oma's en gastouder. Gastouders zijn flexibeler en goed te plannen. Oma's vaak ook hihi... Succes!
ik werk 24 upw en me man 40 uur . Ik werk in de horeca. We zijn heel erg dankbaar dat me schoonmoeder oppast!
Leuk dat er nog meer reacties op zijn gekomen , dan zou ik zelf ook nog even weer reageren. Ze wouden mij daar wel hebben maar ik heb er uiteindelijk voor gekozen dat het niet haalbaar was. Als mijn vriend niet ook in de horeca gewerkt had dan had ik het zeker gedaan maar nu is dat niet te doen helaas.