Nog steeds mini weeën en onverklaarbare bloedingen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door TessNL, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Wie herkent dit?
    Ik ben een paar maanden geleden bevallen van mijn prachtige dochtertje.
    Nog steeds heb ik super veel last van bloed verlies en mini-weeën.
    Ik heb 2 ontstekingen gehad in m'n baarmoeder, en blijf pijn houden.
    Ik heb al een dag opname gehad in het ziekenhuis waar ze niks konden vinden..(echo's, uitstrijkjes, inwendig onderzoek)
    Nu ben ik weer (voor de 6 de keer) door m'n pil heen gebloed.. was 9 dagen bezig met de strip.
    Ben van ellende maar gestopt met die pil en laat het maar komen.. tot het gevolg dat ik nu al 2 dagen op de bank lig te puffen..
    De pluggen (tampons) zijn niet aan te slepen, en de dokter weet er niks voor.
    1 December moet ik weer naar het ziekenhuis (dit keer een ander ziekenhuis) voor tal van onderzoeken.
    Wie heeft hier ook last van (gehad)?

Liefs

2. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wat ontzettend vervelend, en vooral omdat er niks gevonden is.
    Ik heb er zelf geen last van. Maar ik had na de bevalling wel last van doorbraakbloedingen tijdens de het slikken van de pil, steeds een weekje ofzo na het begin van de strip. Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan en heb een zwaardere pil gekregen. Je hormoonhuishouding verandert toch wel na een zwangerscha en bevalling. Succes!

3. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    het spijt me, ik kan je niet helpen
    maar ik duim voor je dat hier toch vlug een einde aan komt!

ikzelf heb af en toe ook nog last van jah, hoe zeg je dat 'naweeen'
    zo'n kramp vanonder, komt en gaat, maar is echt pijnlijk

ik ben nog maar een 3 maand geleden bevallen

ik duim voor je!

4. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen

Ik had de microgynon 50, zwaarder heb je niet eens.
    Ik moet zeggen, ik ben nu gestopt met de pil.. en nu al gewoon 3 weken niet ongesteld!
    Ook bijna geen pijn meer en geen bloedingen tussendoor..

Dus ik hou dit gewoon maar even vol voor een tijdje.. Zien we daarna wel weer verder!

5. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Acupunctuur?
    Ik had voor mijn zwangerschap enorm veel gedoe rondom mijn cyclus en menstruatie. Was het 8 dagen, heel heftig, wel, 4 dagen niet, 8 wel en ga zo maar door.
    Ik heb toen een aantal acupunctuur behandelingen ondergaan. Ik ging naar een cyclus van 31 dagen. Kon er de klok op gelijk zetten, zo regelmatig (was ook direct in de 2e ronde zwanger).
    De menstruatie ging van 8 dagen naar 4 a 5 en was veel minder heftig.
    Mocht ik na mijn zwangerschap weer gaan rommelen, dan weet ik zeker dat ik weer een aantal naaldjes laat zetten.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb dit ook gehad voor me zwangerschap toen ik de pil nog slikte veel last van doorbraakbloedingen en krampen.
    op een gegeven moment was ik tijdens de strip ongesteld en in de stopweek niet. ik heb 8 verschillende pillen gehad wo microgynon 50 en 2 en 3 fase pillen werkte allemaal niet, gestopt met de pil en niks geen last meer :D

7. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Ik ben nu ook gestopt met die rommel.. gaat inderdaad stukken beter.. de pijn blijft helaas wel maar hjet zag er van binnen veel beter uit volgens de gyn.

& Nog steeds niet ongesteld.. Dat had ik echt nooit verwacht!

Deel Deze Pagina