Ontzwangeren 10 maanden na de bevalling????

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door flower 27, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hallo meiden,

Ik heb een vraag over damens die ook een kindje hebben ouder dan 9 maanden ik heb sinds een maand ontzettend last van nachtzweten en een opgejaagt gevoel ook al sinds de bevalling erg moe en geiriteerd....
    Zou dit nog steeds te maken hebben met het proces wat ontzwangeren heet ???? vooral het nachtzweten , echt al een paar keer wakker geworden en was drijf nat ik ben 28 zal wel vroeg zijn voor de overgang, lijkt me verschrikkelijk ,ben van de week al naar de dokter geweest en ben getest op mijn schilklier en was niks aan de hand ..
    Wie herkent dit en dan voorla het nachtzweten na zo,n lange tijd mijn meisje is 10 maaden ,zouden die hormonen dan echt zo lang door je lichaam gieren ???
    Ik hoop dat er ook iemand is die dit herkent en deze fase en dat ik mijn niet zo ongerust hoef te maken ..

Liefs flower

2. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Sorry voor de spelfouten :) typ ik weer te snel hihihi

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dat nachtzweten heb je dat al vanaf de geboorte?
    Ik herken het niet zo, wel ben ik afgelopen nachten zwetend wakker geworden, terwijl mn man een extra shirt aantrok omdat ie het zo koud had? Nooit bij stil gestaan dat het iets hormonaals zou kunnen zijn? Maar ik heb er dan ook niet continue s nachts last van, alleen afgelopen dagendat t me op viel.
    Overgang zou wel erg vroeg zijn! Maar heb je het ook ter spraken gebracht bij de huisarts? Die kunnen hierop op letten met een bloedtest!

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ja de huisarts zei alleen dat het veel te vroeg, maar voor de rest geen test op gedaan,misschien moet ik anders zo,n zelftest doen, maar het lijkt mij ind ook onwaarschijnlijk ,maar je weet maar nooit en dan kan je er beter maar vroeg genoeg bij zijn om het te weten, dan kan ik in het ergste geval nog mijn eitjes laten invriezen bahhhhhhhhh wil liever niet denken aan zulke dingen denk wel dat het heeft te maken met ontzwangeren ,maar heb het eigelijk pas sinds een paar maanden ,maar dan zou het natuurlijk ook kunnen dat de hormonen je lijf uit gaan en dan juist ga zweten ....

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ze hebben mij verteld dat je rekening moet houden met ontzwangeren 9mnd na dat je gestopt bent met het geven van borstvoeding.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :D

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb precies hetzelfde (onze dochter is bijna 8 maanden) ook al testen gedaan en zelfs een echo gehad omdat mijn buik meegroeit! (darmen reageren altijd op hormonen) nu is mijn moeder de overgang in gegaan met haar 32e dus bij mij is vervroegde overgang een hele goede mogelijkheid maar normaal zou ik het gooien op ontzwangeren, misschien eens bezoekje huisarts aan wagen?

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik had dat op en rond die periode ook. Zweten,zweten zweten. Zelfs overdag soms een gevoel van een oplvieger ofzo. Dit heeft toen een maandje geduurd en toen was het weg. Heel soms kan ik het nog hebben hoor. Maar denk dat dat iets blijvend is. na zo een zwangerschap en bevalling is je lichaam toch anders. En naar mijn idee soms blijvend

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb ook gehoord 9 maanden na de bv nog ontzwangeren. maar laat je toch voor alle zekerheid testen op de overgang, het kán namelijk wel en komt weleens voor op jouw leeftijd!

Deel Deze Pagina