Kan ik iets aan doen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by jeanney5, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Goede morgen/middag,

Sinds zondag ben ik heel erg misselijk. Alles stink, eet al een paar dagen geen vlees, fruit, brood. Het enige wat ik kon eten was frietjes met mayo en ketchup en een beetje peper erbij (lekker scherpe smaak) niet erg gezond, maar dat was de enige wat ik kon eten. Maar sinds vanmorgen kan ik niks meer binnen houden; ook geen water
    Ik dacht gelijk; daar gaan we weer. Vorige zwangerschappen was ook zo; misselijk etc, dat ik gelijk werd opgenomen. Lag een paar dgn aan de infuus...

En ik heb 2 kids die mij nie kunnen missen....Heb 2 mnd trg een ongeluk gehad en heb gebroken wervels overgehouden en toen moest ik ook in het ziekenhuis blijven... Me man bleef thuis met elke nacht 2 huilende kinderen die hun mama missen....

Wat moet ik nu? Kan ik voorkomen dat ik opgenomen moet worden?

Grt Jeanney

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jeanney,

je kunt een opname niet helemaal voorkomen. Sommige vrouwen houden gewoon niks binnen en dan moet je aan het infuus helaas...
    Veel rust kan helpen, ik zou wel via de huisarts emesafene proberen, dat is een zetpil die helpt tegen misselijkheid en braken. Verder over de dag verdeeld kleine beetjes drinken.
    Succes!

Mirjam

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Hoi Mirjam thanks voor je antwoord,

Ik heb het bij me HA gevraagd, en heb het in vorm vab een pilletje gekregen, met gevolg dat ik alles weer gelijk uitspuugd. Dus heb ik weer gebeld met HA en verteld dat ik heb gehoord dat ik ze ook in vorm van zetpillen zijn.. En die zijn er inderdaad en mag ik straks ff ophalen....

Thanks voor je advies, ik ben zo blij met deze site....Want soms weet ik geen raad en dan kom ik hier en krijg ik gelijk een antwoord/advies etcc..

Grt Jeanney

Share This Page