herkenning? beurse ribben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dora, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

Ik was benieuwd of iemand tips heeft tegen beurse ribben?

Eerst dacht ik dat het maagzuur was dat zo drukte onder mijn bh rand, ik had nm geen idee wat het anders kon zijn, maar nu ben ik erachter middels een boek dat het beurse ribben zijn door het groeien van de baarmoeder en het schoppen/ligging van de beeb.

Is iemand anders hier bekend mee? :( en zoja, tips? (maandag ga ik zowiezo maar even langs de arts hiermee)

Ik heb weinig last bij staan en liggen maar bij zitten doe het de hele dag zo'n zeer :cry:

grt,
    Dora

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Enige tip die ik je kan geven is jezelf zo lang mogelijk maken. Dus niet ingezakt zitten in een stoel maar zo veel mogelijk recht op..zo geef je je baarmoeder en baby wat meer ruimte en jezelf wat meer lucht en minder pijnlijke ribben..

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb het al 2 maanden :) en nog steeds last van vooral bij het zitten inderdaad. Ik ga dan rechtop zitten en niet onderuit zakken. Bij het op mijn zij slapen heb ik het ook heel erg dus moet om de zoveel tijd draaien. Volgens mij is er niks aan te doen, ik probeer weleens de baby weg te duwen maar ze ligt zo lekker :D

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik kan me alleen maar ansluiten bij voorgaande reacties
    ik zit van mezelf vrij krom door een kromme rugwervel. mijn mensendieck therapeut heeft me als tip gegeven altijd met mijn rug tegen de leuning te gaan zitten.
    ik vergeet het ook vaak hoor en dan voel ik het.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja idd zo recht mogelijk gaan zitten.

6. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Thanks ladies, idd had ik al bedacht goed rechtop te gaan zitten.. betrap mezelf er steeds op weer in elkaar te duiken..

ook ik heb bij het slapen op mijn zij last en moet dus ook idd veel draaien...maar ik vind het wel een heftige pijn als ik eerlijk mag zijn... alles behalve lekker ;)

Deel Deze Pagina