Hoelang gevoelige/pijnlijke borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loncocacola, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Sinds 2 weken heb ik nu gevoelige/pijnlijke borsten, vooral als je erop drukt, dan voel je de gevoeligheid duidelijk. Nu is de vraag, hoelang blijft dit zo en wordt het op den duur ook minder of blijf je dit aanhouden de gehele zwangerschap?

Ik wil dit weten omdat sommige dagen mijn borsten minder pijn doen dan andere dagen. En soms doen ze helemaal geen pijn meer. Dus wil weten of dit normaal is en of het dus zo blijft de hele zwangerschap, of dat die pijnlijke/gevoelige borsten kunnen verdwijnen.

2. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Ik heb hier ook redelijk lang last van gehad maar het is samen met mijn andere zwangerschapskwaaltjes overgegaan rond de 14de week.
    Ik hoop dat het bij jou niet zo lang duurt

Groetjes

3. Deng

Deng Actief lid

19 nov 2007
    175
    0
    0
    Hallo,
    Nou ik heb er ookk vrij lang last van gehad, erg vervelend maar nu is het wel over, ze zijn wel enorm gegroeid!

Groetjes

4. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    het wordt bij mij nu wat minder...de gevoeligheid dan...ze blijven nog wel groeien ;)

5. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik ben blij dat het eindelijk wat warmer wordt, want had er vooral als ik het koud had erg last van.

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb er nog steeds af en toe last van maar niet elke dag meer. En soms is het net of ze in brand staan maar dat was in het begin ook veel erger.

7. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik had er in het begin ook erg veel last van, vooral de eerste maanden, die pijn ging gepaard met groter worden van de borsten, maar sinds enkele maanden heb er ik helemaal geen last meer van. Dus het kan goed zijn dat de pijn verdwijnt.

8. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik heb het ook nog steeds en vooral s'nachts is het geen pretje hoor! Als ik een tijdje op mijn rug heb gelegen en me dan omdraai...auwie! Heb nog niet echt het idee dat het snel over is..pff! De ene dag is het idd minder dan de andere dus dat kan goed!

Succes!

9. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    idd wat lelie zegt heb ik ook
    in het begin ff toen was het weg en nu weer heel erg
    slaap s nachts ook met zwangerschap bh of sport bh.

succes en ik hoop dat het bij iedereen zo over is want af en toe is het echt geen pretje.
    maar ja voor goed doel zeggen we dan he
    succes

ze gaan nu groeien aar hoeft van mij niet heb al veel maar ja.

groetjes

10. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Kan bij iedereen anders zijn.

Ikzelf heb het gehad vanaf het begin, tot zeker wel 22 weken ongeveer, zo'n pijn dat elk hobbeltje in de weg zeer deet.

Maar ja, de een kan er langer last van hebben dan de ander, dus wie weet hoelang of hoe kort jij het hebt.
    Maar fijn is het iig niet idd...

11. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    De eerste 2/3 maanden had ik er flink last van. Een cupmaatje erbij gekregen en ben ook meteen een meegroeiBH gaan dragen, die zitten dan het fijnste.
    Hierna geen last meer gehad, dat begint nu heeeeel langzaam weer te komen...

12. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ik heb het al heel men zwangerschap dus weet eigenlijk niet beter.. hoop dat het straks na de bevalling weg is die gevoeligheid
    duimen maar..

greetz angel

13. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Bij mij doen ze nog steeds hartstikke zeer. Moet wel zeggen ik begin er aan te wennen maar het blijft irritant.

De ene dag is het meer dan de andere dag maar toch.

Succes ermee.

Liefs nance158

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bij mij duurde het tot een week of 26

15. Kruimel133

28 jan 2008
    86
    0
    0
    Rotterdam
    Oo kan het zo lang duren ;)

Hier gaat het op het moment redelijk maar dan alleen als ik er niet per ongeluk aankom, op m'n buik wakker wordt of dat er iemand tegenaan botst.

Het groeit wel explosief moet ik zeggen, van de week maar eens wat nieuwe bh's aanschaffen want push ups, doen pijn en ik heb ze niet meer nodig ;)

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Het verbaasde mij dat het nog overging eigenlijk :)

Koop niet teveel bh's. Ik had nieuwe gekocht, 3 weken later kon ik weer nieuwe kopen. Nu eigenlijk weer, maar ik zit het nu gewoon uit tot het laatst met mijn krappe bh. :rolleyes: Die dingen zijn ook zo duur!

17. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    En wanneer beginnen je borsten dan te groeien. Wanneer merkte je dat ze groter waren dan anders (dus bij hoeveel weken zwangerschap ongeveer?) Ik heb van mezelf kleine borsten, cup A. Worden ze ook een cup groter of blijf ik toch altijd die kleine borsten houden? Merk nu nog niet dat ze groter zijn geworden.

18. Kruimel133

28 jan 2008
    86
    0
    0
    Rotterdam
    @ Agnes78: Haha je hebt gelijk ;) Dat worden waarschijnlijk bh'tjes van de hema of iets, anders koop je je arm. Ik zal me inhouden :D

@ Loncocacola: voor mij pas in week 5, toen kwam ik er ook achter dat ik zwanger was. Hoe groot ze worden kan bij iedereen verschillend zijn. Ze kunnen elk een pond tot een kilo zwaarder worden (lees ik net in het 9 maanden boek ;) ) Een kilo ieder moet ik toch echt ff niet aan denken, dan loop ik krom :D :D :D :D

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mijn borsten zijn nog niet echt heel erg gegroeid, alleen zijn ze veel voller en ronder. Dus mijn bh's knellen nog niet, 'ze ploppen' alleen iets meer. Voel me wel sexy zo moet ik zeggen!

Deel Deze Pagina