nog steeds moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama007, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik ben nu bijna 17 weken zwanger maar de vermoeidheid is nog even erg als in het begin. Ik ga s'avonds vaak om 9 uur slapen en kan het klokje wel rond slapen. Soms als ik tijd heb ga ik overdag ook nog een uurtje liggen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Of weet iemand of dit nog weg gaat ik word er echt gek van :(

Liefs Stephanie

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik denk dat meerdere vrouwen daar wel last van hebben meis. Maar als je het erg vervelend vind kun je je misschien eens laten testen op je hb gehalte. Misschien heb je wel bloedarmoede, daar kun je onwijs moe van worden. Ik weet niet of je zwangerschapsvitamines gebruikt? Die kunnen je ook helpen tegen de vermoeidheid. Doe het verder rustig aan, niet meer te veel hooi op de vork nemen. Succes meid.

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik ben 23 weken, bloedwaarden zijn normaal en ook nog steeds zo moe.
    Slaap meer dan dat ik wakker ben eigenlijk.
    Is bij de éne vrouw zo, bij de andere niet.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ook ik ben nog steeds erg moe... Geloof ook niet dat ik nog weer wat actieve weekjes ga krijgen.... :)

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Denk ik ook niet, die laatste 5 weekjes doen het hem niet :p

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hier nog 1 die eigenlijk niks doet dan eten liggen slapen en doiuche..!

voor mij zijn de laatste loodjes erg vermoeiend

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

zo te zien ben ik niet de enige ;)

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik kan ook wel de hele dag door slapen.... pffff Opstaan ... beneden op de bank "liggen" tv kijken .. opstaan voor eten en drinken ... weer liggen. etc etc whoehahah

9. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik kan je ook een hand geven. Ik ben ook heel erg moe. Ga nu vaak om 9 uur naar bed terwijl ik normaal rond 12 uur pas ging slapen. Hoop dat het minder wordt. Jij bent al een stukje verder dan dat ik ben en ze zeggen dat vanaf 4 maanden je je top moet gaan voelen!

10. Niet meer actief

Ik zit ook nog steeds te wachten op die energiestoot die me in de vierde maand beloofd was, maar ik ben bank dat het zich alleen maar uit in een vroeger wakker worden en dan niet meer kunnen slapen :(

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb dat ook heel erg gehad.
    Ik heb tussen de 25 en 30 weken gehad dat ik niet zo moe was maar voor de rest was ik erg moe,ik sliep ook elke dag lekker lang uit :D

12. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Misschien komt het nog... Ik was tot week 20 kapot! En vanaf die tijd heb ik juist erg veel energie. Ik hoop dat jullie die energie ook nog krijgen ;)

13. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    'k Ben bang dat 't bij mij ook gewoon zo blijft... moooooeeeeeeeeeeeee!

Ik werk nog maar halve dagen, ga slapen, boodschapjes doen, spelen met dochter, eten, dochter naar bed brengen en dan breng ik mezelf maar weer naar bed!

Ach... als die vermoeidheid alles is...

Deel Deze Pagina