Nog steeds moeite met vlees

Discussion in 'Voeding' started by Gentle, May 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja het gaat beter, maar beter betekend nog niet geweldig ;) Ze eet nu denk ik 1-2 keer per week echt goed voor haar doen, dus 2 opscheplepels ongeveer (alles bij elkaar). De rest van de week is wisselend, soms een eetlepel, soms 2 hapjes, soms alleen d'r vlees, soms helemaal niks. Ik heb me er inmiddels volledig bij neergelegd. Ik hou er een beetje rekening mee met wat we eten (regelmatig aardappels en groente, dat vindt ze soms lekkerder), maar ik ga er niet vanuit dat ze dat altijd eet.

Het blijft een klein kieskeurig mevrouwtje he ;) Maar ze groeit wel weer goed gelukkig. Sinds ze weer wat beter eet is ze opeens een paar cm de lucht in geschoten! In de breedte nog niet, maar goed, dat kan nog komen. Maar juist voor een beetje energie lijkt me dat vlees wel belangrijk. Dat vult wat meer en geeft wat ijzer enzo. Ik denk dat ik morgen maar weer eens rundvlees ga braden, en dan lekker lang laat pruttelen. Eens zien of dat wat is!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het klinkt iig al een stuk beter dan een paar maanden geleden.

Ik zag op het filmpje ook een gezond ogende Julia, das het belangrijkste. Die groei (in de breedte) komt vast nog wel een keer.

Share This Page