Welke staafmixer voor groente/fruithap

Discussion in 'Voeding' started by lovelyme, May 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Zoals in het in de titel al staat.. welke staafmixer hebben jullie en hoe bevalt hij voor het gebruik om groente en fruithapjes fijn te maken

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon de goedkoopste die er was(hij doet het al jaren) en een hoge kan erbij voorkomt spatten.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb al ruim 20 jaar een Braun, nog steeds dezelfde. Net nog gebruikt, we hebben tomatencremesoep gegeten. Gebruik 'm echt meerdere keren per week.
    Geen ervaring met hapjes, mijn kinderen lustten als baby geen puree.

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,861
    19,268
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben gewoon de goedkoopste gekocht sie ik vinden kon. € 7,50 bij de Action, geloof ik. Tot nu toe doet hij precies wat hij moe doen. Maar we hebben hem pas eemaand of 2, dus ik durf niet te zeggen hoe lang hij meegaat.

5. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    geen. heb alles klein gemaakt met de stamper of een vork zodat er nog een beetje structuur in zn zat

6. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik heb er eentje van Tomado en ben er heel blij mee, ik gebruik 'm niet alleen voor babyvoeding. Dit model is echter al een paar jaar oud dus ik denk niet dat je die in de winkel nog zal terugvinden, maar ik neem aan dat ze wel net zulke goeie nieuwe modellen hebben :)

Share This Page