Ochtend urine?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Meis28, Sep 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Hoi,
    Kun je ook een zwangerschapstest doen met de tweede of derde plas in de ochtend zonder veel gedronken te hebben? Vraag me af of t echt beter is met de eerste ochtend urine of dat t ook later nog kan/betrouwbaar is?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

In mijn geval en meerdere dames met mij.
    Ik test beter met middag urine dan met ochtend urine!

3. paula1984

10 dpo bovenste ochtend onderste dezelfde middag;)

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Oh haha dat had ik niet verwacht! Dus ook al is t dan verdund hoeft t geen slechtere invloed te hebben op de test...?

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik test zelf in de avond uren nog beter.

6. paula1984

Weet ik niet mijn urine is in de middag erg geconcentreerd weet ook niet waarom:(
    Ga je vanmiddag een testje wagen?

7. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ja als je in een potje plast zie je ook snel genoeg of het geconcentreerd is, is wel makkelijker:)

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Heb met derde urine getest Vd dag en had toen
    Nog nauwelijks wat gedronken. Was om een uur of 12. Maar negatief dus t zal wel een lange cyclus zijn :-S ik zat vandaag op dag 42. Hopen dat ik dan nu wel gauw ongesteld wordt!

9. Sherry85

Sherry85 Actief lid

Aug 26, 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ik heb mijn test in het begin van de avond gedaan, tegenwoordig zijn die testen zo goed dat als je dus HGC in je urine hebt zitten, zon test dat toch wel vind..
    En behalve dat, mijn vriendin vertelde mij dat haar verloskundige haar vertelde dat als je geen ochtendurine pakt, je dan het beste het begin en het einde van je plas kan opvangen want daar zou dan de meeste HGC in zitten..
    Ik denk gewoon wat ik net al zei, als je HGC bevat dan vind ie dat wel :)

Overigens, laat je hoofd niet hangen, ik had de eerste 4 dagen na NOD negatieve test en de 5e dag een positieve.. dus misschien zegt het niets!!!

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ok!
    Ja het punt is dat ik ook niet zo goed weet wat mijn nod zou moeten zijn, mn app gaf aan op dag 35. En nu zit ik op 42. Heb nog steeds wat wittige afscheiding. Dus het lijkt er ook nog niet op of mn ongesteldheid gaat komen :-S Mn langste cyclus was ook een keer 45 dagen, maar vind het toch wel vreemd. En heb al twee weken lang af en toe wat steekjes of dat ik denk dat t nu gaat komen maar niets! Zon test zou dan toch al wel positief aan moeten geven als ik zwanger zou zijn? Ik ga er dus niet vanuit maar het is wel irritant dat ik ook nog niet ongesteld wordt grrrrrr

11. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Tja je eisprong kan later zijn geweest dan dat je dacht. En als het dan raak zou zijn kun je ook nog eens een late innesteling hebben gehad en laag HCG. Het kan allemaal zolang je niet ongi bent geworden.
    Ik duim verder voor duidelijkheid.

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Dankjewel! Ja we zijn er ook nog niet echt serieus mee bezig geweest dus ik heb echt geen idee. En ivm rare cyclussen tot nu toe weet ik ook niet wanneer en OF ik een eisprong heb gehad. Maar we doen het al wel onveilig dus idd, alles kan! Wanneer zou ik dan weer kunnen testen? Ik ga nu wel echt even een tijdje wachten denk ik...Of ik toch niet ongesteld word..

Share This Page