soms snap ik niets meer van beeb... schema was... 7, 11, 15, 19 en 23 uur 180+6 Niet alle flessen gingen op. Kreeg fles met S speen, op gegeven moment klieren en spelen met fles, voor mij het teken van genoeg. Maar hij was verkouden en ik kreeg van de ha de tip speen M te gebruiken. dan krijgt ie het niet benauwd, en inderdaad, de oplossing. Is ook 5 maanden jong dus moet kunnen. die van 23 uur werd steeds moeizamer, hebben hem een paar dagen weggelaten, en die van de ochtend ging ineens op, wilde overdag meer, dus nu 4 keer 210/7. gaan op die van 's ochtends na schoon op. Ook zo gek, niet ff 10 cc extra opdrinken nee gelijk de volle mep (al die tijd te weinig gegeven?) Nou mooi dachten we, 19.30 naar bed en 07.30 de 1e fles. maar in de loop van de week werd 07.30 07.00, 06.30, en gisterochtend zaten we dan weer om half 6... Dus gisteravond toch maar weer om 23 uur. En werd vanochtend dus vrolijk om 07.15 wakker. Zit ie er gewoon tegenaan te hikken? van 5 naar 4 flessen? hij mag geen bijvoeding ivm allergie en mijn man denkt dan ook dat die voeding niet meer voldoende is.Krijgt Nutramigen 1, over 4 weken gaan we naar 2. is die dan "voller" ofzo? en nu is ie nog niet wakker, dus lijkt het alsof er meer tijd tussen komt, kunnen we de flessen ook zo geven? 7, 11.30, 16.30 en 22 uur ofzo? ik hoor en zie iedereen zo mooi 8, 12, 16 en 20 uur, maar dat gaat werktechnisch toch niet op hier. hij is gewend vóór d efles van begin avond in bad te gaan en na de fles naar bed, maar als de laatste om 16.30 is, ik betwijfel of ie dan zonder naar bed gaat om 19.30 (ongevver). een heel verhaal maar we weten het ff niet meer... probeer beeb te volgen maar beeb neemt ons in de maling.. steeds veranderen...
wij hadden ook niet echt van die standaardtijden hoor, tussen de ene en de andere zat bijv 4,5 uur en tussen de andere weer 3. je kwam meestal wel op een goede tijd uit. ik zou idd eve4n wachten tot je de nr 2 kan gaan geven. groetjes, miranda
Hoi, ons dochtertje kreeg nog tot 6,5-7 maanden 5 flessen van 180cc. Pas daarna ging ze over naar 4 flessen. Het kan best zijn door de verkoudheid dat hij even 'uit zijn ritme' is geraakt. Maar dat hij nu nog gewoon die 5 flessen nodig heeft. Als je merkt dat hij weer lekker slaapt tot 's ochtends als je ook nog om 23.00u een fles geeft, gewoon doen!
maar het zijn nu dus 3 flessen van 210/7 en 2 van 180/6. vraag me dus ook af of ie de afgelopen tijd wel genoeg heeft gehad aan die 180/6 aangezien ie deze grote ook schoon opdrinkt... Hij mag overigens over de liter heen van de ka vanwege de soort voeding die hij krijgt... Het is gewoon mijn eigen onzekerheid. vandaag gaan we bv verwacht ik op 4 flessen uitkomen. net gehad dus ong. 16.30 weer en een uur of 22. Maar de vraag is gaat ie wel normale tijd naar bed dan? normaal, badje flesje bedje, nu dus zonder flesje...en als ie dan net ligt weer de laatste fles...
Ik weet dat ik ons dochtertje wel altijd overdag wakker maakte als het 'tijd' was voor haar fles en ze nog sliep (als ze niet al wakker was dan). Je kunt natuurlijk altijd uitproberen wat hij doet als je hem 's avonds in bed legt zonder fles. Als dit niet goed gaat, kun je dus altijd terug naar 5 flessen. Krijgt jouw zoontje ook al fruithapje of groentehapje? Mijn dochtertje kreeg dit nog niet met 5 maanden en daarom vond ik 5 eetmomenten, oftewel flesmomenten, op een dag ook nog prima en had ze dit ook nog nodig. 4 eetmomenten op een hele dag is wellicht wat weinig? Als je zoontje dit echter prima vindt, is het natuurlijk goed!