De eerste 15 weken ben ik ook niets aangekomen. Sindsdien wel iedere week en zit nu op +9 kilo bij 30 weken. Ben ook niet misselijk geweest en heb juist heel veel gesnoept de eerste maanden... zegt dus allemaal niets. Je lichaam doet z'n werk wel, geen zorgen maken.
he ik ben 17 weken en pas 2 kilo aangekomen is helemaal niet erg, zolang mn buik maar groeit!! en dat doet ie!!
het is bij mij een familiekwaaltje. Een flink aantal tantes, nichten, zussen enz. (van 1 kant) zijn allemaal afgevallen tijdens de zwangerschap. En dat varieert tussen de 4-7 kilogram. Dus stel, je begint met 65 kg, dan kan het zijn dat je op de dag van bevalling nog maar 60 kg weegt. Persoonlijk vind ik het niet erg, mag best wat af. Gewoon gezond blijven eten, dan komt het vanzelf goed. Als het kindje gewoon groeit, is het goed. Ze zeggen wel eens dat een kindje net een parasiet is, het eet de moeder gewoon op als de moeder te weinig binnen krijgt. (ik vind dit trouwens niet zo'n fantastisch beeld, maar het zal wel waar zijn).