Wat een geweldig bericht!! Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het goed gaat! Morgen ochtend ga ik testen...
2 dagen geleden was mn nod ik zit nu op dag 38 maar liefst ik heb 1 dag voor nod getest op 14 feb savonds wel ik heb een paar testen gedaan met ovutesten van persona en die geeft nu nog steeds 2 strepen aan ,,als je ongi moet worden word je streep toch lichter? of ben ik nu abuis
Cinderella gefeliciteerd!! Heeft niemand een reactie op de vraag van music4live?! Ik ben nl ook erg benieuwd!
Cinderella, Gefeliciteerd! Hoop dat het goed gaat! Hoelang was je nu over tijd toen je positief testen? Hier trouwens nog niks te bekennen. Ik ben trouwens vorige maand ook begonnen met sporten, kan het daardoor ook komen dat ik niet ongesteld word?
@music4live, ik heb net ook even een ovu testje gedaan want was erg benieuwd, maar die van mij gaf ook echt positief aan! en dit vond ik net: de hormonen lh (voor je eisprong) en hcg (als je zwanger bent) lijken erg op elkaar. Dus inderdaad, de ovulatietest reageerd ook positief op hcg. Maar het is geen zwangerschapsgarantie.. daarvoor moet je echt hertesten met een test die enkel op hcg reageerd. hcg testen reageren niet op het lh hormoon, andersom wel
wat is DAT TOCH net weer getest,, weer niks! komt het omdat ik teveel gedronken heb ofzo,,ik had wel daarvoor 2 bakken koffie op