De bovenste is van gisteravond, zag er binnen 5 minuten zo uit als de onderste 2 en nu dus wat donkerder opgedroogd. Ik zie binnen 5 minuten steeds lichte lijntjes die later ietsje donkerder worden.. Bekijk bijlage 541685
denk wel dat de test positief is de bovenste ik had dat ook toen ik teste super licht streepje(20 dagen na eisprong) paar dagen later weer test gedaan toen was de streep ineens veel duidelijker zou over paar dagen weer testen
Emama, kwam de kleur bij jou ook iets later? Het streepje was wel meteen zichtbaar hoor maar die bovenste is dus wel donkerder geworden. Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus maar meestal is het 21 dagen. Dan zou dinsdag mijn nod zijn. Ik heb zelf het idee dat ik een dag of 10 geleden mijn eisprong heb gehad
Heb nog een predictor early gedaan, kon het niet laten, en weer een lichte streep. Nu Maar even een paar dagen wachten voor een volgende test
Op de predictor zie ik 'm niet... wel op de linkertest op je eerste foto. Spannend, hopelijk gaan ze oplopen!
Testdrang . Beide action early. Volgens mij is bij de linker test (die is van vanochtend, de rechter is van vrijdagavond) ook op de foto het streepje al beter zichtbaar. Omdat ik normaal een cyclus heb van 21 dagen (behalve laatste maand, toen was het 26), ben ik maar gaan testen. Ik zit dus wel echt een aantal dagen voor nod nog blijkbaar, als het allemaal goed gaat verlopen
Ja vind je ze voor vroeg al duidelijk? Ik heb bij mijn andere zwangerschappen ook wel aan de vroege kant getest en ik weet inderdaad nog dat ik dan de eerste dagen behoorlijk aan het turen was. Die streepjes waren lichter dan deze maar dat waren ook geen early testen zeg maar..